Van welk merk is deze? Alle mooie tassen die ik tegen kom, zijn te klein voor mijn laptop.
Even omhoog. Ik heb nieuwe inspiratie nodig nu we vaker van kantoor naar thuis gaan wisselen.
Ik gebruik een longchamp le pliage neo, de medium maat. Kan lekker veel in (mn lunch past erbij) en heeft ook een lange strap zodat ik m even snel over mn schouder kan hangen als ik mn handen vol heb.
Plaatje van google:
Heb deze ook en bevalt goed
Ik ben opzoek naar een fijne tas voor werk maar weet het gewoon even helemaaaaal niet meer:
- Zwart
- Rugzak/schoudertas maakt niet uit
- 13 inch laptop moet er in
- iPad moet (met regelmaat) er in
- liefst met meerdere vakken
Wie kan me uit de brand helpen
Edit: Thanks voor het verplaatsen, niet goed gezocht
Ik heb deze ook, maar in een L! Fijne tas, voor mijn gevoel ook wat steviger dan de reguliere Le Pliage.
Ik heb de College Bag van Cowboysbag, is hetzelfde als een normale cowboysbag maar dan met laptopvak. Het is niet de meest elegante of moderne tas haha maar ik moet dagelijks veel meeslepen en daarvoor is het echt een fijne tas. Enige nadeel is dat hij van zichzelf, zonder inhoud, al wat zwaarder is
Ik heb sinds kort eentje van Bold Banana! Zwart met een gekeurde strepsel om de tas af te sluiten. Die kun je ook wisselen in andere kleuren.
Past in een L een 15,7" laptop?
Ja die vind ik ook mooi! Alleen zie nergens goeie foto van de binnenkant, hoeveel vakken enzo. Maar ga denk ik toch binnenkort even fysiek in de winkels kijken. Sla die ook op, thaaanks!
Ik heb een tas nodig waar ik wat papierwerk/ agenda en fatsoenlijk lunch en drinkfles in kan vervoeren en ik twijfel tussen 2 tassen…
- Effen tas
- Croco tas
0 stemmers
Ik kan het morgen wel even uitproberen! Heb zelf een 13 inch, maar mijn vriend als het goed is een 15.
Ik heb deze ook in het bruin en draag ik al 10 jaar bij me. Kwalitatief goede tas en genoeg ruimt voor laptop, boeken, drinken, eten en meer.
Mijn rains rugzak heeft een groot open vak en een apart een vak waar je laptop in past. Dit vak heeft aan de bovenkant elastiek en is verder niet verstevigd. Je laptop zit vast in het vak met een lus van klittenband (zie foto). Verder heeft hij nog een klein vakje binnenin en een klein vakje op je rug. Als rugzak vind ik hem erg fijn, maar als werktas heb ik toch een schoudertas met veel meer verschillende vakken.
Oh topper, wat fijn dit! Ik denk dat ik meer vakken wil inderdaad… opladers, portemonnee, eten, agenda etc… wil juist van alles op één hoop af haha!
Ik heb voor werk een schoudertas van Castelijn & Beerens. Die heeft echt een oneindige hoeveelheid aan handige vakjes en verstevigd laptop vak. Qua prijs wel echt een stuk duurder dan een rains rugzak, maar gaat kwalitatief ook echt wel langer mee.
Deze van Smaak Amsterdam.