Durf te vragen #5

Is er iemand die ik een DM kan sturen over Google Analytics? Ik kan zien uit welke regio (NL) het meeste bezoek/omzet komt voor de gehele website maar als ik dat wil weten voor specifieke pagina’s, kan dat ook?

1 like

Ja, dit kun je doen door de secundaire dimensie ‘Pagina’ toe te voegen in het Geo>locatie rapport. Dit kun je onder het kaartje aanvinken. Stuur me gerust een dm als je er niet uitkomt.

3 likes

Yes, dit is precies wat ik nodig had. Dank je!!!

3 likes

Zijn er nu wel weer koopavonden of niet?!

1 like

ik blijf het mezelf ook afvragen maar ik zit hier net te kijken naar de action openingstijden en die zijn hier weer iedere dag tot 21 open. dus ik denk dat koopavonden en wellicht ook wel weer zondagen weer mogen.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Show je werktas

Oh ja goed idee, thanks!

1 like

Ik ontvang morgen een pakketje van ‘Zalando Retouren’. Is dat dan een pakket wat iemand anders heeft besteld, terug heeft gestuurd en dan weer gelijk naar mij gaat ofzo?

Volgens mij was dat bij mij zalando lounge, heb je daar toevallig besteld?

1 like

Niet dat ik weet! Zie het nergens staan in ieder geval

Hier ook benieuwd naar. Ook een order gedaan bij Zalando, maar komt in drie delen: twee pakketten van Zalando Retouren en 1 van Zalando.

2 likes

@Xiomara had ik toevallig vorige week ook, komt gewoon aan. Heeft volgens mij te maken met het retouradres, dus dat ze dat zo noemen.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Series & Netflix #4

Iemand die toevallig komende dagen in de Zara in Amstelveen komt en voor een jurk wilt kijken (en deze wilt opsturen)? Long shot! Ik zoek deze jurk al zo lang en grijp steeds mis :frowning:

Onze wifi valt uit wanneer we de magnetron aan hebben staan. Dus de apparaten in de buurt (radio op stil, geen internet op mobiele telefoon, laptop en de computers(in het kantoor achter de keuken).
Heel irritant maar ook schadelijk denk ik? Het lijkt er dus op dat er ergens straling ‘lekt’?
Is al vanaf het begin, maar sinds we een baby hebben ben ik dit gaan uitzoeken(helaas uiteraard net 2 maanden na de garantieperiode) De vrouw van de klantenservice snapte er weinig van wat ik bedoelde, en wilde een monteur langs sturen met 75 euro voorrijkosten.
Wellicht weet iemand hier waar het aan kan liggen, of dit ‘normaal’ is of schadelijk kan zijn, of dat het zelf op te lossen is?

Stuur mij even een pm! Dan geef ik je morgen tips.
Ik heb zelf bij een van de grote telecombedrijven op de klantenservice gewerkt :blush: dus ik weet wel het een en ander.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Klussen in huis-topic

Ik wist niet beter dan dat blikjes drinken bij het PMD/plastic konden. Heb het ook op de afvalwijzer etc opgezocht en daar staat ook bij het pmd. Waarom zou deze bij het restafval moeten?

Ik denk dat ik gewoon heel badass ga doen en het in de pmd bak gooi.

2 likes

Er hangt een soort gekke ammoniak-achtige lucht in huis en heb geen idee wat het is. Heb een geiser en heb die gecheckt, dat is het niet. Het ruikt ook niet echt als gas maar wel zo penetrant… bijna zoals verf of terpentine oid. Iemand een idee waar dit bij zou kunnen passen? Zet wel voor de zekerheid een raam open :sweat_smile:

Muizennesten ruiken naar ammoniak! Kan ook een probleem met je rioolontluchting zijn maar dat is vooral als het heel droog is of heel nat (een van beiden). Of misschien een kat binnengeslopen en ergens geplast?

2 likes