Stel je persoonlijke vraag #10

:heart: horror

2 likes

Huh maar hoe doe je dit dan zonder dat je helemaal exposed wordt zeg maar. Kun je dan echt naar de plasbak gaan zonder dat anderen je poes zien of dat je broek lager dan je kont moet?

Ik schaam me diep maar sowieso meer youtube haha

2 likes

2x per dag

Ik luister heel erg veel podcasts. Vind dat ideaal onderweg: iets waarbij je een beetje moet opletten zoals bij lezen, maar dan wel afgesloten van het geluid om je heen.

10 likes

Ik kan podcasts inderdaad ook aanraden @En_17_Anderen . Tips kun je vinden in het Podcasts topic :smiley:

Tegenwoordig fiets ik overigens naar werk, en ook op de fiets vind ik podcasts luisteren echt ideaal. Een oortje in = oor aan de straatkant vrij zodat je auto’s e.d. nog hoort, maar tegelijk ook wat interessants horen.

1 like

Eindelijk een filmpoll waarbij ik wel alles kan kiezen! :sweat_smile:

Lang leve de koningin is een van mijn favoriete films ooit. Mijn ouders hebben 8 jaar geleden zelfs een feest gehouden in dat thema (lang verhaal). Mijn moeder was de witte koningin :heart_eyes:

14 likes

Als ik nu nog veel met het OV zou reizen, dan zou ik naar audiobooks luisteren (of gewoon lezen, maar dit gaat lekker makkelijk via bijvoorbeeld Storytel of Scribd)!

1 like

Ik films zie ik vaak mensen die een slaapmasker dragen maar ik doe dat zelf nooit. Draag jij wel eens een slaapmasker?

    • Ja
    • Nee
    • Soms
    • Alleen op vakantie oid
    • Na een nachtdienst/als ik overdag moet slapen

0 stemmers

Soms heb ik zo’n bui en voel ik me helemaal Elle Woods en dan ga ik zo fancy naar bed. Maar is altijd maar van korte duur

14 likes

Rocky en Rambo zijn niet hetzelfde? :exploding_head:

Edit: oh wel dezelfde acteur dat verklaart mijn verwarring enigszins

1 like

Op de heenweg make up en ontbijt en tussendoor beetje internetten op mn telefoon. Op de terugweg ook internet en val ik meestal na 10-15 minuten in slaap

1 like

Wel gedaan, maar mijn wenkbrauwen gaan ervan door de war en ik merkte ook meer wimperuitval, dus ik gebruik het niet meer.
Nu heb ik verduisterende gordijnen, dus ook niet meer nodig.

Ik word best snel wakker van licht, heb thuis ook verduisterende gordijnen op mijn slaapkamer. Op vakantie draag ik dus vaak een slaapmasker, zeker met kamperen (in een tent) of als ik op een slaapzaal in een hostel slaap. In dat laatste geval ook met oordoppen, zodat ik geen last heb van de kamergenoten :grin:

4 likes

Geïnspireerd door alle films in dit topic. Ik weet van veel films dat ik ze gezien heb, maar ik kan me het einde dus totaal niet herinneren. Kan jij het einde van films goed onthouden?

  • Ja, na één keer weet ik het voor altijd
  • Ja, na meerdere keren weet ik het wel
  • Nee, het is elke keer een verrassing dat Gollum in het vuur valt op het einde

0 stemmers

2 likes

Voor iedereen die net als ik bijna geen films kom afvinken, welke hersenloze meuk heb jij gezien:

  • Mean Girls
  • Friends With Benefits
  • New York Minute
  • Wild Child
  • Confession of a Shopaholic
  • She’s the Man
  • The Princess Diaries
  • 17 Again
  • The Housebunny
  • 27 Dresses
  • Angus, Thongs and Perfect Snogging
  • Love Actually
  • 10 Things I Hate About You
  • Legally Blonde
  • Letters to Julliet
  • Dear John
  • Freaky Friday
  • Alles met Hilary Duff

0 stemmers

17 likes

Dank je

10 likes

Ik pluk ze uit m’n tuin dus was ze dan wel. Als ik ze uit de winkel koop (wat ik nooit meer doe) dan was ik ze niet

1 like

Alles! :partying_face:

1 like

Dit is m’n favo film-poll <3

5 likes