Moest jij vroeger wel eens bidden voor het avondeten?
- Nee nooit
- Ja regelmatig
- Altijd
- Weet ik niet meer
- Anders
0 stemmers
Moest jij vroeger wel eens bidden voor het avondeten?
0 stemmers
Thuis niet, maar bij mijn opa & oma wel, en daar was ik wel vaak
Ik vind/vond toetjes trouwens echt niks aan. Ben een super saai persoon daarin. Vriendinnen van mij vonden het altijd leuk om te blijven eten omdat we zoveel van dat toetjes spul hadden. Bestel ook nooit een nagerecht als ik uiteten ben want ik eet het toch niet op.
Wij deden altijd vla na het eten en in het weekend een ijsje
We moesten altijd een kruisje slaan, tot ik een jaar of 11 was denk ik⊠en toen ik nog jonger was ook een wees gegroetje trouwens
Het âwees gegroet mariaâ gebed van 1 oma van me vond ik echt zo grappig. Ze zei nl echt bijna niks en alleen maar onverstaanbaar gemompel. Daarna snel een kruisje maken en eten. Ik kon echt merken dat het er zo erg ingestampt was.
Nee man, mosterd! (en heel veel jus, maar dat is logisch).
En dat doe ik nog steeds Niet alleen voor het avondeten trouwens.
Ik denk dat er altijd wel iets in zit (ergens verder of dichterbij) van âhet zou ook fijn zijn als iemand dit voor mij zou doenâ. Dat je je kan indenken dat hulp bij iets fijn is. En het goede gevoel dat @Dazed omschrijft.
Ik snap zeker wat je bedoelt maar ik denk toch wel dat als iemand een zekere mate van intelligentie heeft (en geen dingen als een antisociale persoonlijkheidsstoornis ofzo heeft) je mag verwachten (? weet niet of dat het woord is wat ik zoek) dat diegene acht slaat op bepaalde redelijkheids-/fatsoensnormen. Uiteraard verschilt het per situatie en denk ik zeker ook soms iets in de trant van âthey canât help themselvesâ, denk ik ook dat mensen soms tegen beter weten in naaistreken leveren die zodanig een bewuste/berekenende keuze waren dat je dat ze wel echt kwalijk kan nemen. Merk dat ik zelf ook niet zo lekker uit mân woorden kom (moe+alcohol) maar hoop dat mân hersenspinsel enigszins duidelijk is
Dit is echt zoân onderwerp waar ik heel lang over na kan denken, hele discussies met mezelf gewoon. Maar ik weet nog steeds niet wat ik denk dus ja, heel nuttig was al dat denken niet.
Niet lullig bedoelt, maar dit langdradige gebrabbel is zo niet voor mij weggelegd
Met wie zou jij eerder een relatie nemen?
0 stemmers
Lees je er toch lekker overheen?
Ja maar dan hoeft er toch niet zoân ogenrollende emoticon bij. Er wordt gewoon een normaal gesprek gevoerd.
Gebrabbel is ook wel lullig bedoeld.
Naar aanleiding van mijn gevecht deze ochtend.
Hoe snij jij een mango?
0 stemmers
Ben wel benieuwd;
Zie jij je schoonouders vaker dan jij eigenlijk zou willen?
0 stemmers
Ik heb laatst in bed een mango gegeten en als een soort dier de schil eraf getrokken. Echt heel lomp. Voelde me een soort holbewoner.