Stel je persoonlijke vraag #14

Diepvriessoesjes zijn lekkerder dan verse soesjes

• Ja duh
  • Nee wat zeg jij nou

0 stemmers

Het liefste als ze ook nog echt bevroren zijn! :yum:

5 likes

Hier ben ik het dan weer minder mee eens haha

1 like

Je vergat de tomsoesjes van de Hema

• HEMELS
  • Lekker
  • Neutraal
  • Vies
  • Nooit gehad, maar ga ze binnenkort bestellen
  • Nooit gehad en hoef die gore troep niet

0 stemmers

HOE DAN. Die dingen zijn life!

1 like

Omg ik vind tompouce vaak niks maar dit lijkt me super lekker. Die naam ook, te cute

1 like

Ga jij weleens eersteklas zitten met een tweedeklas kaartje in de trein, bijv. als het heel druk is?

• Nee ik ben braaf
  • Ja joh #fuckthepolice

0 stemmers

Groetjes uit de eerste klas,
Een tweedeklas-reiziger

1 like

Ik heb ja gestemd maar idd alleen als het echt stampensvol druk is, niet in een gewone drukke spits (wat uiteindelijk neer komt op 3 keer in m’n hele leven haha)

3 likes

ik ben niet van ā€˜fuckthepolice’ maar als er geen plek is behalve in de eerste klas vind ik het totale verspilling van stoelen en ga ik daar gerust zitten, nog nooit problemen mee gehad.

2 likes

Alles met slagroom is smerig

3 likes

Ja laatst nog en toen ik ging zitten en naast me keek zag ik ineens een conducteur zitten
afbeelding
Waren 10 zware minuten

73 likes

Vet goeie tactiek eigenlijk!

Biecht, ik knip vaak de vulling uit een oude maximizer bh en naai die in een bikini of badpak. Strijkplank issues hieršŸ™„

1 like

Bij ons was het verplicht en er was een vrouwelijke gymleraar die kwam controleren

Ik gooi m’n topjes altijd zo snel mogelijk uit op het strand en doe het alleen aan om naar de zee lopen en dan kies ik gewoon zo’n racerback sportbh zonder iets zodat ik lekker kan zwemmen zonder dat je ineens bloot staat etc

2 likes

Hahaha allemaal ff met de arm omhoog graag :joy: nee we hadden hokjes in de douche en ze ging kijken of iedereen een hokje in ging

1 like

Wij maakten om de beurt ons haar nat in een wasbakje en spoten liters tienerdeo :face_vomiting: haha

5 likes

Bij ons was het ook verplicht, maar ze controleerden heel soms en dan door middel van handdoeken voelen. We maakten de handdoeken dus een beetje vochtig. :woman_shrugging:

4 likes

Er waren wel douches maar niemand gebruikte die, kan me ook echt niet voorstellen dat je dan nog op tijd was voor de les erna

5 likes

Vond ik wel meevallen. Omdat je met bungeejumpen elke keer weer ā€˜valt’ nadat het elastiek je weer omhoog trekt. Skydiven vond ik fantastisch, de val duurt niet heel lang en daarna hang je in alle stilte met prachtig uitzicht. Het was zo heerlijk stil.

1 like