Diepvriessoesjes zijn lekkerder dan verse soesjes
- Ja duh
- Nee wat zeg jij nou
0 stemmers
Diepvriessoesjes zijn lekkerder dan verse soesjes
0 stemmers
Het liefste als ze ook nog echt bevroren zijn!
Hier ben ik het dan weer minder mee eens haha
0 stemmers
HOE DAN. Die dingen zijn life!
Omg ik vind tompouce vaak niks maar dit lijkt me super lekker. Die naam ook, te cute
Ga jij weleens eersteklas zitten met een tweedeklas kaartje in de trein, bijv. als het heel druk is?
0 stemmers
Groetjes uit de eerste klas,
Een tweedeklas-reiziger
Ik heb ja gestemd maar idd alleen als het echt stampensvol druk is, niet in een gewone drukke spits (wat uiteindelijk neer komt op 3 keer in mān hele leven haha)
ik ben niet van āfuckthepoliceā maar als er geen plek is behalve in de eerste klas vind ik het totale verspilling van stoelen en ga ik daar gerust zitten, nog nooit problemen mee gehad.
Alles met slagroom is smerig
Ja laatst nog en toen ik ging zitten en naast me keek zag ik ineens een conducteur zitten
Waren 10 zware minuten
Vet goeie tactiek eigenlijk!
Biecht, ik knip vaak de vulling uit een oude maximizer bh en naai die in een bikini of badpak. Strijkplank issues hierš
Bij ons was het verplicht en er was een vrouwelijke gymleraar die kwam controleren
Ik gooi mān topjes altijd zo snel mogelijk uit op het strand en doe het alleen aan om naar de zee lopen en dan kies ik gewoon zoān racerback sportbh zonder iets zodat ik lekker kan zwemmen zonder dat je ineens bloot staat etc
Hahaha allemaal ff met de arm omhoog graag nee we hadden hokjes in de douche en ze ging kijken of iedereen een hokje in ging
Wij maakten om de beurt ons haar nat in een wasbakje en spoten liters tienerdeo haha
Bij ons was het ook verplicht, maar ze controleerden heel soms en dan door middel van handdoeken voelen. We maakten de handdoeken dus een beetje vochtig.
Er waren wel douches maar niemand gebruikte die, kan me ook echt niet voorstellen dat je dan nog op tijd was voor de les erna
Vond ik wel meevallen. Omdat je met bungeejumpen elke keer weer āvaltā nadat het elastiek je weer omhoog trekt. Skydiven vond ik fantastisch, de val duurt niet heel lang en daarna hang je in alle stilte met prachtig uitzicht. Het was zo heerlijk stil.