Stel je persoonlijke vraag #17

H&M!

1 like

Een man die (zonder toestemming) meerdere keren aan mijn kont zat tijdens uitgaan heb ik een keer een bitchclap verkocht, voelde erg goed :cool:

Verder ben ik best wel kumbaya en vredelievend overigens, ik zie mezelf in andere situaties niet snel overgaan tot fysiek geweld. Meestal ben ik degene die tegen een ander zegt dat hij ff tot 10 moet tellen

7 likes

Oh volgens mij wonen wij in dezelfde stad! Ten minste, ik herken deze paspoppen opstelling en outfits haha

Yes! (Ik zag je pb)

1 like

Dit is ook het enige wat ik wel eens gedaan heb, een man die steeds aan m’n kont zat op een feestje een bitchclap gegeven. Voelde inderdaad goed!

1 like
2 likes

Ik heb wel een keer een flesje water over het hoofd van een meid leeg laten lopen toen ze mij met grof geweld aan de kant duwde bij een concert :thumbsup: Meer durf ik nie

24 likes

Ben je vandaag op een plek geweest waar je nog nooit eerder bent geweest?

  • Ja, hele nieuwe dingen ontdekt
  • Nee, geen nieuwe plekken voor mij vandaag

0 stemmers

Ik was vandaag in de keukenzaak KVIK

1 like

Ik heb uiteindelijk 4,5 uur gewandeld o.a. door verdwalen dus ja, heb m’n stad wel herontdekt vandaag haha

1 like

Heb jij vandaag geld uitgegeven?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, hoeveel ongeveer?

  • €0 - €20
  • €20 - €40
  • €40 - €60
  • €60 - €80
  • €80 - €100
  • Meer dan €100,-

0 stemmers

Het was vroeger erger maar het is nog zeker niet weg. Ik ben er ook niet per se tegen overigens, maar ik vind het wel opvallend dat die standaarduitspraak als ‘accentloos’ wordt gezien, want dat is het in mijn ogen niet. Het is het meest gangbare en daarom meest acceptabele, niet een soort neutrale uitgangspositie.
Het wordt natuurlijk ook zelden gebracht als verzoek van de baas of “je krijgt de baan pas als je je accent aanpast” (dat heb ik in ieder geval nooit meegemaakt), maar ik dat het iets is dat mensen ook vanuit zichzelf doen omdat het zo hoort. En wat presentatoren en bv acteurs betreft denk ik dat het nog steeds zo is dat je veel minder kans hebt om ver te komen als je je niet aanpast. Ook onder collega’s (ik werk zelf dus ook in de media) merk ik wel dat veel zich een ander accent aanleren hoor (al dan niet bewust), maar dat geldt ook voor veel mensen die naar bv de randstad verhuizen natuurlijk.

1 like

Ik kocht nieuwe binnenpotten en potgrond om m’n planten te verpotten :blush:

@Yzile soort van, ik ging naar het tuincentrum maar dat is overgenomen en is nu een ander tuincentrum dan er eerst in zat (waar ik al wel eens geweest was). Nog nooit in die winkel geweest dus, maar wel op de locatie van de winkel :woman_shrugging:

2 likes

De gang van @midheavenmoon was een heel mooie nieuwe plek om te ontdekken :stuck_out_tongue:

1 like

Wij hebben deze dag gecanceld. Gordijnen dicht. Onder een deken. Buiten? I don’t know her. Ik twijfel alleen nog over een Bed & Breakfast marathon of een jaren 90 De Mol marathon.

34 likes

ik ben nog niet buiten geweest maar ben wel van plan om straks naar een vriendin te gaan dus dan zal ik er toch aan moeten geloven :joy: ook nog eens met de fiets want ik wil wijn drinken

Kunnen jullie een vlecht achterop jullie hoofd maken?
Gewoon zo

  • Ja duh
  • Nee

0 stemmers

Ik kan alleen een zijvlecht bij mezelf maken

Ik typ dit met een hele invlecht swoosh. Mijn moeder kan niet vlechten dus ik heb al mijn kapsels mezelf aangeleerd via een Ariël barbiepop en ik kan het juist niet bij anderen!

4 likes

Niet genoeg haar :joy: :sob:

11 likes

denken jullie bij het kopen van kleding aan je bodyshape? ik bedoel dan deze:

  • ja ik heb de hele fruitmand in mijn hoofd.
  • nee niet op deze manier; ik denk gewoon na over wat ik wil bedekken en wat niet.
  • nee ik doe gewoon aan wat ik wil.
  • ik heb me er wel eens in verdiept, maar ik ben potverjanhinnekont geen stuk fruit.

0 stemmers

Was jij je mondkapje na elk gebruik? (Voor privé gebruik trouwens, dus in het OV of de supermarkt of waar je wil. Ik snap dat als je hem op je werk in de zorg draagt daar hele andere regels en richtlijnen voor zijn)

  • Ja
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nee
  • Ik gebruik wegwerp
  • Ik heb geen mondkapje (gebruikt)

0 stemmers