Stel je persoonlijke vraag #28

Ooh wenkbrauwpotlood, dat heb ik wel. Na of voor foundation, of draag je dat niet? Denk na toch?

Erna en ff met je vinger erop deppen. Zo zijn ze lichter en lijken ze echter.

1 like

zelfbruiner of van die wenkbrauw gel die hard word en dan na 2 uur afkrabben! Heb het ook een keer met henna laten doen.

Daarvoor waren de keerzijden er ook al, echt niet vanaf 2015. Misschien vielen ze vanaf dat punt op? Dat niet het internet meer volwassen was, maar jij juist?

Darkweb/darknet/deepweb bestonden daarvoor ook al.

1 like

Viel mij idd ook op bij de laatste vlogs!

https://www.ad.nl/buitenland/niet-meer-in-de-rij-voor-het-vrouwentoilet-op-deze-manier-zou-het-zes-keer-zo-snel-gaan~a22c280a/

Dit soort wcs komen altijd in m’n dromen voor, dat je opeens achter glas zit of er geen deur is. Verschrikkelijk!!

Zou jij zo’n ding gebruiken?

• Ja, denk het wel
  • Nee, denk het niet

0 stemmers

1 like

Er zal sowieso nog wel een andere optie zijn, want zo kun je niet (of heel moeilijk) poepen, dit is de vrouwelijke versie van een urinoir zeggen ze.
Ik zie er wel wat in, ik ben van het plassen/opstaan/weglopen en snap sowieso nooit zo goed wat die mensen eeuwig in die hokjes uitvoeren, hier ga je niet lekker even zitten instagrammen of al je vrienden appen, je hoeft niet de hele bril met wc-papier te bedekken of uitgebreid te poetsen, je kleding schijnt beschermd te zijn dus daar hoef je ook geen halsbrekende toeren voor uit te halen, buiten handen wassen en geen gedoe met vieze deurklinken met je elleboog open maken ofzo.
Zonder deuren moet je ook wel makkelijk kunnen zien welke bezet is, dat kan door die halve muren dan weer, en misschien iets meer sociale controle, we hebben allemaal wel eens zo’n wc gezien met uitgesmeerde tamponsporen tot het plafond en wc-papier tot je knieën, dat doe je niet als iedereen je ziet denk ik.

20 likes

Vooral dat tot halverwege beschut, beetje alle vrouwen met jumpsuits en dergelijke zien worstelen :sweat_smile:

12 likes

Ik heb wel eens geopperd dat wc’s soms gewoon een timer zouden moeten hebben met een waarschuwing dat de laatste minuut ingaat en als dat voorbij is de deur open knalt.

30 likes

Zo herkenbaar van die dromen haha! Heb toch op ja gestemd. Een jaar of 10 geleden had ik waarschijnlijk gezegd no way dat ik op zo’n wc ga zitten maar heb zo vaak dat ik heel nodig moet plassen en even snel in en uit zonder dat je in de rij hoeft te staan lijkt me best handig. En wat @Merel zegt, ik doe er ook nooit zo lang over. Grote boodschap zou ik dan wel weer achterwege laten :sweat_smile:

Echt m’n droom dit. Ben altijd bang dat ik de wc niet meer van ‘t slot krijg dus dit is ideaal :thumbsup:

2 likes

Ik heb 2 nachtmerries mb.t. wc’s:

Dat de deur niet open meer gaat (helaas wel meegemaakt).
Dat ik de deur open doe en er zit toch iemand op en dat het enorm awkward wordt(Franse boomer met schaamhaar a la het hoofd van Bob Ross) omdat vervolgens een andere wc wel snel beschikbaar is en je zowat gelijktijdig je handen gaat wassen.

Vind dit wel een interessante discussie trouwens. Super irritant dat mensen lang op de wc blijven zitten maar ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan. Vooral als ik ergens ben waar ik me niet helemaal op mijn gemak voel. Dan ga ik lekker lang naar de wc zodat de tijd sneller gaat.

Doen jullie dat ook wel eens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Huh, maar ook als je weet dat er mensen in de rij staan te wachten?

Ik ga alleen lang als ik ook echt buikpijn heb of ruzie met mn outfit/ spullen, verder ben ik queen speedy voorover hangend plassen.

3 likes

Op de middelbare school was ik:

• de leerling die zichzelf in de pauze opsloot op het toilet om tijd voor zichzelf te hebben / snel de tijd door te komen / verzekert ervan te zijn dat de perskoppen wegbleven / verdrietig te zijn zonder dat anderen het zagen
  • de leerling die nooit op school kon poepen en/of zo min mogelijk naar het toilet daar ging
  • de leerling die gezellig met vriendinnen op het toilet haat make-up bij ging werken en kletsen
  • de leerling die een voorwerp in het toilet heeft laten vallen (bijv. mobiele telefoon)
  • Anders…
  • geen van dit bovenstaande

0 stemmers

Ik ging gewoon naar de wc als ik naar de wc moest :woman_shrugging:t2: Heb wel een keer het hele wc-hokje ondergekotst wat de conciërge daarna moest opruimen. Voel ik me nog steeds schuldig over.

4 likes

Nee bij lange rijen op een festival ofzo zou ik het niet doen. Maar dat zijn doorgaans ook niet de situaties waar ik me ongemakkelijk voel haha. Meer op werkgerelateerde activiteiten waarbij ik geen zin heb om te socializen in pauzes bijvoorbeeld.

5 likes

Ik zat altijd het langst op toilet en m’n vriendinnen moesten altijd op me wachten daardoor :sweat_smile: ik deed het niet express om de tijd sneller te doen gaan ofzo, mijn toiletbezoeken zijn gewoon standaard lang haha

2 likes

Je zou denken dat dit door een vent is bedacht, maar nope.
Ik weet niet hoor, misschien een gek idee, maar om minder lange wachtrijen bij de wc’s te krijgen… moet je dan niet… oke dit is echt een raar idee… meer wc’s plaatsen?

16 likes

Nee joh, doe niet zo gek

6 likes