Eenzaam niet perse, maar ik had wel mega heimwee en was blij als ik in het weekend weer naar mijn ouders ging. Heb verder nooit heimwee (gehad) dus vond dat toen echt heel raar en vond echt dat ik mezelf aanstelde.
Haha ja ik heb hetzelfde. Heb nu m’n snackies wat geminderd en ben meer aan het sporten. Hopelijk ga ik dan ook weer meer verschillende kleding dragen. Want heb genoeg leuks alleen voel ik me er niet meer prettig in
Ik heb voor thuiswerken altijd dezelfde 3 broeken en 5 truien ofzo aan. Dan nog 2 a 3 dagen weekend waar ik normale kleding draag. Op dit moment een te laag percentage van mn kast, maar wordt hopelijk na 30 juni steeds meer
Toen ik uit huis op kamers ging volgens mij niet, toen had ik 12 huisgenoten en vond dat eigenlijk veel gezelliger dan thuis. Nu, 10 jaar later, woon ik alleen in een appartement en voel ik me wel vaker eenzaam. Maar dan meer dat ik het met huisgenoten/vrienden wonen soms wel mis, zou absoluut niet meer thuis willen wonen.
Ik dacht dat ‘home alone’ ging over alleen thuis zijn en dacht: waarom vindt de rest dit nu niet meer leuk maar vroeger wel? Pas bij de home alone 3 vraag viel het kwartje :’)
Ik kreeg sinds ik uit huis was ook regelmatig zo’n bedelbrief van de dichtstbijzijnde parochie. Vond ik superirritant want ik wil daar helemaal niks mee te maken hebben en ik ben uberhaupt nooit gedoopt. Toen leerde ik dus van @Merel via deze post dat ik me uit kon schrijven bij SILA. Dat heb ik gedaan. Duurde paar weken voor ik bevestiging kreeg maar daarna gelukkig nooit meer iets van welke parochie dan ook gehoord.
De buurt het is echt een ding hier, gebeurd ook genoeg geks haha! Vorige week nog iemand snachts uit bed gesleept door de politie.
Ik heb 1 collega en zij is echt by far mijn favo om roddels en nieuwtjes uit te wisselen. Alleen nu werken we niet meer op dezelfde afdeling, dus wordt het wel minder, want we kennen minder dezelfde mensen daardoor.
Maar laatst zag ik iets op fb waardoor ik dacht dat een oud collega van ons uit elkaar is, dat appte ik haar natuurlijk METEEN en binnen 3 dagen de detective uithangen hadden we het bevestigd gekregen. Toen vond ik mezelf heel scherp dat ik die situatie zo snel opgemerkt had
Ja het is fantastisch. Ik had er nog 1, en daar besprak ik dan weer andere mensen mee haha en die wist ook weer andere dingen. Zo besprak ik ongeveer met collega 1 de helft van de afdeling en met collega 2 de andere helft. En als ik echt interessante info kreeg, dan deelde ik de info van 1 met 2 en andersom.
Ik woon al lang niet meer in een studentenhuis maar voor degenen die dit hebben gedaan of nog steeds doen. In het geval jullie wel eens samen kookten, had je dan wel eens ruzie om hoe eten bereid moest worden? Wat je dan uiteraard samen at.
- Ja wel eens
- Nee zelden
- N.v.t.
0 stemmers
Mijn vriendin had altijd ruzie om hoe aardappelpuree gemaakt moest worden hahaha. Maar echt ook helemaal pissed.
Ik heb nergens geduld voor qua koken
Woon je in een studentenhuis? Naja ik vond altijd, als je besluit samen te koken, dan weet je alvast dat je misschien niet op 1 lijn ligt. Ik vond het eigenlijk altijd wel prima want eten interesseerde me eigenlijk niet. Er was wel altijd ruzie over aardappelpuree hahaha. Dat er dan WEL melk in moest. En WEL nootmuskaat. Etc. Ik moet wel zeggen dat ik mn vriendin destijds al gelijk gaf en nu nog steeds want die chick wilde gewoon droog gestampte aardappelen.
Ja ik woon zeker in een studentenhuis! We koken en eten vaak met 3, maar ik het minst vaak want ben dus het meest ongeduldig/slordig
Ik roddelde met een collega over de werkgever en andere collega’s hehe zo juicy was dat altijd
Naja, ik was eigenlijk denk ik in jouw geval ook zo. Maar neem aan dat je dan ook niet over het eten klaagt?
Nee ik zelf niet maar de anderen wel als ik kook, haha. Dan moet ik kleiner snijden, meer/minder kruiden en ga zo maar door
Samen eten prima maar samen koken staat voor mij gelijk aan het begin van WO III
Argghh, stuur je ze dan niet weg? Ik kreeg 1 keer de domste tip ooit, ik kon beter de paprika met de rechterhand snijden.
Ik ben linkshandig. Ik ga jou ook niet als advies geven om de paprika met de linkerhand te snijden.
Bedankt! Heb hem gelijk ingevuld. Probeer me ook al tijden uit te schrijven. Hopelijk ben ik er nu snel vanaf!