Hahahaha oké hier heb ik hardop om gelachen
Ohh ik hield laatst ook de hele rij op. Was samen met mijn man ff heen gelopen (komen we tenminste nog buiten tijdens het thuiswerken), maar ik had geen pinpas mee. Dus ik ging met zijn pinpas de winkel in, hij wachtte buiten. Wij dachten ik kan contactloze betalen, maar dat werkte niet en ik wist zijn pincode natuurlijk niet. Dus ik naar buiten om hem te halen zodat hij zijn pincode kon intoetsen. Ik voelde ook de irritatie van de mensen achter me.
Hoelang is een puppy niet zindelijk?
Krant zindelijk??? Lezen ze dan de krant terwijl ze schijten ofwat
omg hahahah. En wat is snel? Een maandje ofzo… in mijn hoofd zijn honden echt maanden niet zindelijk.
De kerk heeft niet rechtstreeks toegang tot de GBA.
Tot 1994 registreerden je ouders bij je geboorteaangifte of je bij een kerk hoorde, de overheid besloot toen dat het niet meer hun taak was die gegevens te bewaren, maar toen konden de kerken dus ook ineens niet meer geïnformeerd worden bij verhuizingen en dergelijke. Toen is er een soort administratiekantoor (SILA) opgericht waaraan alle kerken doorgeven wie zich bij hen inschrijft. Als jij baby Piet dus nu inschrijft bij de Hervormde Kerk stuurt de Hervormde Kerk een berichtje naar SILA, en SILA laat de gemeente weten dat bij de naam van baby Piet een ‘stip’ moet staan, zodat SILA wordt geïnformeerd als Piet verhuist, overlijdt, trouwt of een naamsverandering ondergaat. De mensen die al voor 1994 geregistreerd stonden hebben hun ‘stip’ gehouden.
SILA is alleen van de christelijke kerken, ik kan eigenlijk niks vinden over andere religieuze genootschappen, behalve een artikel waarin genoemd wordt dat er geen andere genootschappen interesse hebben getoond in een dergelijke link.
Het is dus niet zo dat pastoor Henk van de plaatselijke kerk van heel Nederland alles kan opzoeken, je geeft toestemming bij inschrijving voor het doorgeven van bepaalde mutaties in de GBA aan SILA. Andere organisaties met zo’n soort link zijn het BKR en de pensioenfondsen.
Oke ja opzich is dat nog wel te doen denk ik. In principe poepen die naakte ook gewoon in huis, misschien volgt de puppy hun voorbeeld wel
Ik vond hem niet biechtwaardig, maar wil het even vertellen hahaha. Was vandaag echt een aso in de mcdo, want heb een tragus laten zetten vanmiddag en die jeukte zo erg, dat ik in de mcdo met een sleutel in m’n oor ging krabben
Was wel een fijn gevoel
Eeeeek brr ik krijg hier echt de rillingen van Ik kan sowieso slecht tegen shit in oren, mijn vriend staat ook elke dag met van die wattenstaven erin gestoken laconiek aan me te vragen wat we vanavond gaan eten ofzo, gatver gast haal die stokken uit je hoofd zo kan ik toch geen gesprek voeren. Een sleutel erin met een net gezette piercing is echt horror
Hahahahha ja maar het jeukte in m’n oor zooooo erg. Heb niet bij de piercing gekrabd, maar zal je besparen waar wel
Heb ooit een horrorverhaal gehoord over wattenstaafjes en die zet ik ff in een spoiler
Summary
Een gym docent vertelde dat hij z’n oren schoonmaakt met een wattenstaafje en toen viel en het staafje door z’n trommelvlies geramd werd. Moet er elke keer aan denken als ik met die dingen werk. Pure horror.
Ja dan zou ik persoonlijk langs gaan bij de buren die na hun werk beginnen want die zijn het meest aso bezig. En dan zou dat gesprek met zo irriteren dat ik ook langs de andere buren zou gaan om te vragen of ze 2 uur later willen beginnen.
En dan midden in de nacht keihard je muziek aanzetten
Na twee weken is die ongeveer zindelijk (vamaf dat ze naar huis mogen dan)? Heel snel iig
@Runnerlongs dank je wel ik kan morgen om 9 uur s’ochtends gelijk beginnen. Ik zie er zo tegenop. Ze wilden me eerst inplannen voor volgende week vrijdag, maar heb toch gezeurd of het eerder kon zodat ik er maar zo snel mogelijk vanaf ben.
@thee Mehhh ik moet zeggen dat ik me niet super fijn voel bij haar. Ik heb ook het idee dat ze zich ergert aan dat hele gebeuren met mijn oren, maar ja ik kan er echt niks aan doen. Ik maak me daar nog het meest zorgen om ben ik bang
@OhMyGosh Ohhh dit is wel even fijn om te lezen. Ik moet zeggen dat ik er eerder ook weleens eentje heb gehad, en toen was de kiespijn zo ontzettend erg dat ik blij was dat ik geholpen kon worden. Dus daar probeer ik nu ook maar de hele tijd aan te denken
Ahh nee wat shit zeg. Hopelijk schieten ze een beetje op.
Morgenochtend ga ik een bloedprik laten doen om te onderzoeken of ik diabetes heb, en nu kan ik dus niet slapen omdat ik er de hele tijd aan denk.
Ah first things first. Die baan is sowieso niet mogelijk zonder afstuderen, dus eerst ff focus op je afstuderen. Kun je ergens hulp krijgen, waar je misschien eerder niet over gedacht hebt. Praten met een vriend(in) dat inzichten geeft, een begeleider, een studiegenoot. Er zijn scriptie bureaus, is dat misschien wat?
Als je je hele dagen van de week bezighoudt met afstuderen: helpt een weekend even helemaal niks doen?
Ben nu met mini loempia’s en een zak chips in bed ZOOP aan het kijken via Videoland.Echt love it,voel me weer 12.
Ik ga morgen dus met mijn vriend naar Amsterdam en willen wat musea bezoeken. We gaan sowieso naar ripleys. Wat is nog een echte must see? En is het eigenlijk weer druk in de binnenstad met toeristen?
Bij mijn vorige baan had ik in totaal 2 uur reistijd per dag,elke ochtend om kwart over 6 eruit en om 6 uur weer thuis.En ik moet zeggen dat ik dat na een tijd best zwaar vond,vooral omdat ik alleen woon en dan nog moet gaan koken/je huishouden moet managen.En ik heb geen auto dus het was de bus pakken en anders op de fiets.En ik werkte 5 dagen (soms 6) en dan tikt het best wel aan in een week qua uren waar je eigenlijk niks aan hebt (ik kreeg geen reiskostenvergoeding).Gelukkig kon ik één dag in de week carpoolen met iemand en dat scheelde wel.
Als ik binnenkort een andere baan heb dan hoop ik dat ik minder aan het reizen ben! Ik ben daar ook wel een beetje op aan het selecteren.