Stel je persoonlijke vraag #28

Wij hebben sinds kort de ‘Xiaomi roborock S5 max’ en het is echt zalig om thuis te komen na werk in een proper huis. Zeker met 2 katten is het handig dat wij niet elke dag met de stofzuiger door het huis moeten. Hij dweilt trouwens ook (enkel met water, maar het is iets). Wij hebben ook een steelstofzuiger van Dyson, maar ik moet zeggen dat we eigenlijk geen stofzuiger meer hebben aangeraakt sinds die robot in dienst is (3 weken nu) :thinking: En hij kan ook 2 (of meerdere) verdiepen in zijn geheugen opslaan. Dus soms zetten we hem ook op de eerste verdieping om daar een rondje te doen.

1 like

Ik heb eerst een robotstofzuiger gehad en die liep constant vast onder de meubels. Het was een simpel model dus dat had er ongetwijfeld mee te maken maar ik ben er niet zo enthousiast over.
Nu heb ik een steelstofzuiger van Philips en die vind ik heeeel fijn, pak ik er vaak bij om even plaatselijk wat weg te halen zoals rond de kattenbak en onder de tafel na het eten.

Ik denk wel dat dit de nieuwe patat/friet discussie is, ik zie echt een team robot- en team steelstofzuiger ontstaan :joy:

3 likes

Ja ik merk het 🥲

6 likes

Mijn vriend heeft ook een robotstofzuiger gekocht. Hij heeft hem Suckie genoemd :cry:

16 likes

Als je katten schijten op de vloer, dan verspreidt dat ding alles :cry:

3 likes

Haha ja dat horrorscenario heb ik wel in mijn achterhoofd 🥲

1 like

Heb je je feestelijk gekleed voor je vaccinatie? Of ben je van plan dat te gaan doen?

• Neuh, normale kleding
  • Ja, iets specialer, maar niets extravagants
  • Ja, ben helemaal all out gegaan
  • Nvt

0 stemmers

En doe je dit / heb je dit gedaan met deze reden?

• Haha, neen
  • Jazeker!
  • Ik heb me niet opgedoft

0 stemmers

1 like

Ik ga vanmiddag in mijn werkkleding, want ik moet naar mijn werk na mijn vaccinatie :joy: Misschien dat ik bij mijn tweede vaccinatie wel iets leuks aan doe, maar dat zie ik dan wel weer

1 like

Op insta heb je verschillende roddelaccounts, met de laatste nieuwtjes over alles en iedereen in love island, ex on the beach etc etc. Gister werden er op die accounts diverse screenshots gedeeld en het viel mij op, dat deze mensen telkens zoveel openstaande whatsapp gesprekken hebben!

Zoals deze:

of deze:

Herken jij dit?

• Nee, ik heb dit nooit.
  • Ja, dit heb ik sporadisch.
  • Ja, dit heb ik vaak.
  • Ja, zo ziet mijn whatsapp er altijd uit.

0 stemmers

Haha ik ging samen met bejaarden…

4 likes

Ik word al zenuwachtig als ik er één of twee open heb staan, dus nee.

5 likes

Ik ken mensen die dit ook altijd hebben (en graag showen), maar als ik een gesprek beëindig met ‘oke’ ofzo, laten ze dat ongelezen zodat ze weer een hoger getal hebben. Best triest.

3 likes

Jaa zal me niks verbazen als ze net voor een screenshot even iets in een hroepschat hebben gepost.

(Die H bij groepsapp was perongeluk maar heb hem laten staan zodat jij me beter kan verstaan)

16 likes

Ik zou dit nooit hebben als ze gedempte groepschats ook echt zouden dempen, nu krijg je alsnog elke keer die kutgetallen te zien 🥲

2 likes

Dit is mijn nachtmerrie

4 likes

Hoe ziet jouw mail eruit?

Stel je mag je hele leven gratis wonen in een woning naar keuze, maar de locatie is wel op Urk. Zou je dat dan doen?

• Twijfel
  • Ja sowieso
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

Mag een docent Nederlands taalfouten maken?

• Nee dat kan echt niet
  • Ja kan gebeuren

0 stemmers

Zou je een tattoo laten zetten door iemand zonder tattoos?

• Ik zou sowieso geen tattoo zetten
  • Misschien
  • Nee
  • Ja hoor

0 stemmers

Urk is nu niet echt mijn droomwoonplaats, maar lijkt me echt chill om nooit meer huur/hypotheek te betalen voor een huis wat verder aan al mijn eisen voldoet. Zou zoooo veel extra geld besparen die ik dan weer zou kunnen steken in leuke dingen.

9 likes

Ja extra geld voor 356 dagen per jaar op vakantie zodat je niet thuis hoeft te zijn

50 likes

Bijvoorbeeld. Of om na 10 jaar wel een huis in een leuke stad te kunnen betalen.

1 like