Dit doe ik ook ja !
Ik koop alleen kleding/modellen waarvan ik weet hoe het valt. Ik zou bijvoorbeeld nooit een broek kopen want de kans dat dat past is ongeveer 0,01%.
Maar een blouse of jurkje is geen probleem. Bovenstukken makkelijk, onderstukken moeilijk.
En ik koop ook wel kledingstukken die ik ken: bv iets dat na jaren versleten is en dat ik opnieuw koop, dan weet je zeker dat het past. Of iets dat ik al heb in een andere kleur.
Ik heb grotendeels een vrij makkelijk lichaam, behalve dat mijn heupen in verhouding vrij breed zijn. Kledingstukken die zonder rek op je heupen zitten zoals spijkerbroeken koop ik daarom nagenoeg nooit, andere dingen wel.
Ik weet redelijk goed m’n verhoudingen en wat me wel en niet staat (en welke merken ik sowieso niet pas), dus daar kan ik wel redelijk op selecteren. Ik denk dat ik van de 20 dingen die ik heb besteld op Vinted misschien 5 niet paste? En die heb ik zelf weer kunnen verkopen
Oh en als ik twijfel of iets de juiste maat is kijk ik meestal gewoon even op de site van het merk naar de maattabel, dan kom je meestal een heel eind
Ik koop alleen bovenkleding, gewoon shirtjes en truien in maat 46/48 past mij altijd wel, onderkleding durf ik niet
Op vinted kun je op merken zoeken waarvan je weet dat die kleding je goed zit.
23 inch de grootte van mijn monitor op werk
Bij mijn oude werk speelde we in de pauze altijd bordspellen zoals exploding kittens en dan de versie not safe for work of dixit. Dat was altijd super leuk
Ik twijfel of ik mijn auto weg wil doen maar heb even bevestiging nodig
Even wat achtergrondinfo: heb hem gratis gekregen van een vriendin, ik gebruikte hem eerst regelmatig maar nu de laatste tijd echt heel weinig. Ik heb een baan naast het station in Rotterdam dus geen auto nodig en ik ga wel eens naar mijn vader maar dat kan ook met de trein.
Ik twijfel omdat het toch wel handig is… maar het kost me 100 euro per maand en dat is zonde. Als ik hem weg doe blijft hij waarschijnlijk wel in de vriendengroep. Of naar iemand van het forum evt.
- Houden, is toch handig?
- Nee, weg ermee
- Heb je hier al aan gedacht?
0 stemmers
Als je maar af en toe een auto nodig hebt, kan je hem misschien nog lenen als hij naar iemand uit je vriendengroep gaat? Of kan je een cambio ofzo gebruiken?
Ik hoop wel dat ze me dat idd gunnen, hahaha. Wat is een cambio?
Een deelauto systeem, je betaalt per maand een abonnement en dan een bepaald bedrag per km.uur. Kost op zich best wat per rit, maar in totaal veel voordeliger dan een eigen auto die je nauwelijks gebruikt. Je hebt ongetwijfeld nog andere organisaties die dat doen.
Delen met een vriend? Dat doet een vriendin van me, zij wil haar auto graag aanhouden maar gebruikt hem op dit moment weinig.
Leuke vraag! Nooit bij nagedacht maar dan zou ik zeker wel de meisjesnaam van m’n oma willen hebben.
Dan krijg ik zo’n typische Twentse achternaam die bijna allemaal eindigen op -ink
Dat hoeft van mij nie
Same, mij niet belluh
Ja wel mooier maar ook die van een nare BNer
Ik vind dat een beetje spannend want wat dan als er iemand schade rijdt, dan gaat dat van de schadevrije jaren af van de verzekerde, dat vind ik niet prettig… en hoe ga je dat doen met delen en wie krijgt voorrang als je hem allebei wil… ik zie veel beren op de snelweg