Stel je persoonlijke vraag #37

Heb je enig idee als ik iemand zegt ‘ik werk voor binnenlandse zaken (BZK)’ waar diegene zou kunnen werken?

• Nee, wat bedoel je???
  • Ja, ik heb wel een vermoeden van wat het kan zijn

0 stemmers

Hoe zou jij het vinden om bij een bedrijf te werken waar volledige geheimhouding geldt? (Je mag niet praten over het werk wat je doet, maar ook niet over de lay-out van je kantoor, over welke soft en hardware gebruikt wordt, met wie je werkt enz).

• Niets voor mij
  • Klinkt interessant
  • Mwa, hangt er vanaf…

0 stemmers

Hoe zou jij het vinden als je (denkbeeldige) partner zo’n baan heeft, en met jou niet over zijn/haar werk mag praten?

• Geen enkel probleem voor mij
  • Ik sta er positief in, maar zou het wel moeilijk vinden
  • Nee, liever niet
  • Lijkt me verschrikkelijk

0 stemmers

Ik heb zo’n baan gehad! Kan prima dingen geheimhouden

1 like

Ja ik ben ook niet brutaal genoeg voor influencer eigenlijk. Misschien toch maar model, ik zie mezelf wel in van die Before Tell Sell filmpjes. Helemaal moeilijk lopen want pijn in mijn rug, maar dan ineens door speciale foamschoenen in de vorm van een banaan ofzo loop ik weer kwiek door het leven.

31 likes

Vind ik echt knap! Hoe reageerde jouw omgeving erop? Niet juist mensen die het dan toch proberen?

Ik heb nu een baan zonder specifiek geheimhoudingsplicht, maar wel een ethische gedragscode. Ik praat helemaal niet zoveel over m’n werk, maar merk dat ik het soms echt lastig vind niets over een kind te delen als het me raakt. Soms kan dat wel, als ik de details maar weglaat.

2 likes

Oooh als we dit model noemen wil ik ook. Ik dacht ik ben veel te lelijk om model te zijn, maar ik wil best in tellsell ads beetje vrolijk chocolademousse eten ofzo

10 likes

Zijn er mensen die in een hotel hun ondergoed in de waterkoker hebben gedaan om het te wassen?

• Ja, ik heb dit wel eens gedaan
  • Ik ken iemand die dit wel eens heeft gedaan
  • Gadverdamme, wat is dit goor

0 stemmers

4 likes

Als je je ondergoed wil wassen kan je het toch gewoon ff meenemen om de douche :woman_shrugging: lijkt me logischer

19 likes

Jaa lijkt mij ook. Ik ben officieel het vertrouwen in de mensheid verloren door deze poll nu er ja is gestemd. Mijn smetvrees wordt hierdoor bevestigd😅.

2 likes

Ik zal het nog erger maken… ik hoorde laatst een verhaal via via van een schoonmaakster bij centerparcs. Dat er regelmatig mensen poep in de pannen zit. Ik hoop oprecht dat die weg gegooid worden ipv gewassen :nauseated_face:

1 like

:weary::weary::weary::weary:

2 likes

Heh is dat een ding in pannen poepen… waarom??

3 likes

Maar echt hoe dan. Zo’n pan uit een te laag en klein keukenkastje trekken en daarin mikken is nog meer werk dan op de wc gaan zitten :face_with_spiral_eyes: :nauseated_face:

6 likes

Een po noemen ze ook wel een bedpan. Dus dan maar kakken in een koekenpan s’nachts?

2 likes

Ik heb mijn partner vorig jaar pas verteld wat ik deed. Ik werk nu er 8 jaar niet meer. Maar ik heb nooit problemen gehad met mensen die het wilde weten of vroegen; ik was altijd heel stellig. ‘Je kan zeuren wat je wil maar ik zeg niks’
In ‘t begin gaan ze toch doorvragen maar ik vond het wel makkelijk om er niks over te zeggen.

1 like

Mogen wij het nu 8 jaar later ook weten? Werkte je voor de CIA?

2 likes

Hoe doe je dat dan eigenlijk als je een nieuwe baan zoekt? Dan mag het ook niet op je cv staan denk ik? Of mag dat wel als je al ontslag hebt genomen en moet je dus daarna maar pas gaan zoeken? Maar dan mag je denk ik tijdens een sollicitatiegesprek nog steeds niet vertellen wat je daar hebt gedaan/je ervaring ‘bewijzen’. Hoe werkt dat haha

4 likes

Nee, het was eigenlijk gewoon de dienst Opsporing. Maar daar is zoveel in te doen. Maar specifiek erover uitweiden doe ik dus nog steeds niet

4 likes

Ja, weet ik ook niet precies, op mijn cv staat wel de dienst waar ik werkte maar meer niet. Mocht ik ooit solliciteren zal het wel horen wat ze dan willen weten

Mag ik vragen waarom niet? Zou je er nog steeds problemen mee kunnen krijgen zeg maar. Of heb je geen behoefte om erover te praten.

1 like

Volgens mij geen problemen maar ik kan door criminelen wel interessant gevonden worden door wat ik weet.

5 likes