Ik denk dat mijn ouders/80% van de familie niet eens weten wat ik precies gestudeerd heb
Ben je wel eens opgenomen in een psychiatrische kliniek? (Anoniem)
- Ja
- Nee
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Zo ja, hoe lang?
- 0-2 weken
- 3-8 weken
- 2-6 maanden
- 6+ maanden
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Heeft het je geholpen?
- Ja
- Niet geholpen, maar ook geen negatief effect
- Integendeel
- Beetje
0 stemmers
Was echt m’n favo vak dus zo nodig doe ik met hen mee
Ik ben geslaagd met een 8 voor wiskunde op VWO, heb een beta studie gedaan (vergelijkbaar met jouwe) en ik denk ook echt niet dat ik dat zou kunnen!
Als ik wiskunde B had moeten halen, zat ik nu nog op de middelbare school denk ik. Ik zat op een hele kleine middelbare school dus met wiskunde zat de hele klas gewoon samen (en als de andere helft uitleg kreeg moest je zelf gewoon verder werken) en ik heb meermaals gefascineerd naar het bord gekeken tijdens de uitleg want ik snapte zó weinig van wiskunde B.
Ik vraag me ook weleens af of ik überhaupt nog die sommen zou begrijpen nu (ik denk het niet), terwijl ik wiskunde (A1) dus wel een van mijn leukste vakken vond. Het was ook het enige vak waar ik mijn huiswerk weleens voor deed. Ik droom nu met enige regelmaat nog steeds dat ik weer sommen uit het boek aan het maken ben
Haha ahw, ik vind dit oprecht heel lief klinken haha. Ik deed voor mijn gevoel ook maar wat bij wiskunde. Ik zat ff te denken, ik vond eigenlijk niks leuk? Typische kutpuber, behalve tekenen(viel onder kunstgeschiedenis) dat vond ik wel een leuk vak.
Had jij een lievelingsvak op de middelbare school?
- Ja meerdere
- Ja 1
- Nee
0 stemmers
Nederlands, Frans en Geschiedenis
Ik vond het allemaal even vreselijk
Engels. Omdat ik er goed in was en ik vond het de enige leuke docente.
Nederlands en biologie!
Engels bio en tekenen.
Wij hadden muziek als vak, vond dat zo leuk! Weet alleen niet meer hoe lang, volgens mij alleen in het eerste jaar. Varieerde van instrumenten bespelen tot zingen. Drama vond ik ook leuk, acteren enzo. Maar dat was volgens mij ook maar 1 jaar. Verder vond ik alles stom.
Op de middelbare school zelf vond ik alles kut. Maar achteraf vond ik Maatschappijwetenschappen (en gewoon maatschappijleer opzich ook wel) eigenlijk best wel heel leuk. Zou ik ook best graag docent in willen worden, maar geen zin meer om verder te studeren haha.
Je mag toch zegmaar kiezen? Tussen muziek, tekenen, handvaardigheid? Muziek krijg je denk ik sowieso nog steeds op de onderbouw?
Ik weetniet maar mn post is weg maar iig engels op de middelbare school vind ik echt van een meeega slecht niveau, en dus dat mega britse accent gatsie. Biologie vond ik heel leuk en dus eindexamen in gedaan.
Heb jij op de middelbare eindexamen in aardrijkskunde gedaan?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet/ geen idee
0 stemmers
Ik kan me niet meer herinneren of je mocht kiezen of het verplicht was, weet alleen nog dat ik naast de standaardvakken muziek, drama en tekenen heb gehad. Volgens mij deed m’n hele klas mee, dus denk niet dat het kiezen was bij ons.
Koop je wel eens zon mega milka reep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is dit een hint dat je dit stiekem cadeau wilt krijgen?
Koop jij wel eens toblerone voor jezelf?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Die nogastukjes van Toblerone blijft altijd aan mijn kiezen plakken. Ik vind dat de opoffering niet waard