Stel je persoonlijke vraag #37

Sta je dan iig met koffers! Met het vliegtuig is het nog maar de vraag wanneer je koffers aankomen

11 likes

Zijn jullie ook ongesteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik ben atm in Basel en twijfelde over de nachttrein naar de mede FFers in het reizen topic waren niet per se enthousiast. Aangezien ik hier ben om te leren ben ik toch maar overdag gaan reizen.

2 likes

Heen vliegen, terug treinen! Beviel mij super goed.

1 like

Zeg me dat je over Parijs reist zonder Parijs te zeggen

Zo’n stom systeem

9 likes

Ik heb die nachttrein een keer gehad!

Was comfortabel, maar had erna wel luizen dus maak je afweging.

4 likes

Ligt aan de prijs en of er een stopcontact in de trein is en evt WiFi

2 likes

Hm moeilijk moeilijk

5 likes

Ik schaar slapen echt onder mijn talenten maar rechtop slapen gaat me echt te ver.

2 likes

Niet leuk in Nederland

2 likes

Als de overstappen ruim genoeg zijn, zou ik de trein doen! Had zelf een overstap van 5 minuten, uiteindelijk 2 uur later op bestemming omdat ik de hogesnelheidstrein voor mijn neus zag vertrekken :clown_face:.

2 likes

Onthoud jij forummers eerder aan de hand van hun naam of profielfoto?

• Naam
  • Profielfoto

0 stemmers

Oh en ik bedenk me nu nog iets haha: heb je weleens een afbeelding op je pinpas laten drukken?

• Ja, maar heb nu een standaard pinpas
  • Ja, heb ik nog steeds
  • Nee

0 stemmers

Zoiets dus:

image

4 likes

Wel altijd jaloers geweest op mensen die dat hadden

19 likes

Ja, echt een heel stom plaatje van een shoppende vrouw, vond ik 15 jaar geleden blijkbaar leuk. :smiling_face_with_tear: vond het steeds teveel moeite om weer een neutrale pas aan te vragen. Paar jaar geleden eindelijk gedaan en toen kreeg ik WEER diezelfde pas. Nu maar het gegeven geaccepteerd dat ik altijd dit pasje zal hebben.

17 likes

Ja, een foto van mijn kat die inmiddels al een jaar of 6 overleden is. Toen ik een nieuwe pas kreeg was het er automatisch eentje met die foto. Zo heb ik haar altijd bij me!

20 likes

Zondags maar tot 18u en elke keer kom ik daar te laat achter :weary:

Ik kwam deze zojuist ook nog tegen :smile:

Edit: ik stan beiden niet voor de duidelijkheid maar kreeg het aangeraden omdat ik dit zat te kijken:

6 likes

Slapen in een tent

• Voeten bij de rits
  • Hoofd bij de rits

0 stemmers

2 likes

Slapen in een tent: Nee

82 likes

Toevallig sinds een paar weken weer. Heb in m’n portemonnee vijf ING passen die ik allemaal regelmatig gebruik dus dit is een manier om de meest gebruikte te onderscheiden van de rest.

4 likes