Stel je persoonlijke vraag #40

El pachuco denk ik! Ik had het ook al teruggezocht

3 likes

Bij El Pachuco! Zijn echt heel lekker!

2 likes

en dan nog specifieke die ik moet bestellen?

2 likes

Jaa ik wil ook een vent die meer om gokken geeft dan om mij en een kind dat onder toezicht staat van jeugdzorg. Echt mn droomleven.

12 likes

Heb je dit jaar al een oliebol gegeten?:

  • Nee, ben ik nog van plan
  • Nee, ben ik niet van plan
  • Ja, eentje
  • Ja, meerdere

0 stemmers

Ik zou hier even kijken.

9 likes

Echt jammer dat dit topic niet meer actief is

3 likes

Dan heeft je kind nog tenminste wat te vertellen aan de therapeut

2 likes

Iemand waar ik vroeger goed bevriend mee was heeft een tijd geleden een social media post gewijd aan vroegere momenten waarop ze ‘iemand’ dingen niet gunde en jaloers was, omdat zij dat toen ook graag wilde, maar niet durfde/kon etc. Het was een soort ‘overwinning op mezelf’-post.

Lullige was wel dat alle voorbeelden die ze gaf specifiek naar mij te herleiden waren en ik toen altijd al het gevoel had dat ze me het niet gunde.

Achteraf gezien vind ik het ook wel sneu dat zij er blijkbaar zo mee zat.

11 likes

Hahahaha tragisch

6 likes

Op @Sjern, die gaat er vaak op uit. Doet leuke overnachtingen en welnessdagen.

Op @KipTokTok die mooie dingen maakt op de naaimachine.

1 like

:hugs:

Ik hoop andere daar ook een beetje mee te influencen, dus ik hoop dat je er ook voor je eigen leven een beetje inspiratie uit haalt!

Haha jazeker, maar die vrijheid die jij ervaart en te lezen is in je berichten daarbij denk ik dus wel eens: oh kon ik dat nu maar doen (zonder kind, geld uitgeven). Maar nu klinkt het heel negatief, maar ik zou weleens willen ruilen zeg maar :wink:

3 likes

Ahh dit is zo lief!

Heb jij een goede, gezonde relatie met je partner? Even geïnspireerd op het impopulaire meningentopic.

  • Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Goed en slecht gaan gelijk op
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

En dit is dus niet voor jou als je geen partner hebt. Voordat iemand weer bijdehand moet doen :wave:t4:

2 likes

Wij zijn 17 jaar samen, hebben samen een huis gebouwd en hebben een fertiliteitstraject van 5 jaar achter de rug. Allemaal geen probleem, we konden over alles praten, lachen,… en sinds onze dochter er is hebben we elke dag ruzie en hebben we al meermaals op het punt gestaan om er een punt achter te zetten.
Dus daarom eerder geen gezonde relatie.

En graag gedaan voor diegene die zo een posts lezen als dit is waarom ik geen kinderen wil.

28 likes

Mooi voorbeeld.

4 likes

El Pachuco. Gewoon nachos die op de kaart staan. Als je zonder vlees wil, dan kan dat ook. Cocktail: malverde.

En oh ja: niet naar hun tweede locatie La Pachuca gaan, veel groter en minder gezellig. Tenzij je met een groep gaat natuurlijk, dan kan je bij El P niet terecht. Bij La P hebben ze helaas ook geen cocktails. Qué pena.

6 likes

Ha, ik had die openingspost nooit gelezen somehow. Die is wel leuk.

4 likes

Wat naar om te lezen zeg :pensive: heb je verhaal vroeger een beetje gevolgd en vind dit echt naar. :heart: voor jou

7 likes