Op mijn werk kan dit gewoon. De helft loopt ook rond op van die dierensloffen ofzo. Hoe comfortabeler hoe beter.
Toch wel goed dat dit in zo’n super gaaf land geregeld wordt /s
Echt schandalig dat er zoveel kinderen met honger naar school gaan.
@JustinBieber Omdat het al tijden onderwerp van onderzoek en debat in het onderwijs is en niemand het precieze antwoord heeft, maar alles wijst erop dat meer geld niet per se beter onderwijs en meer docenten betekent. Als je het interessant vindt: er wordt heel veel over geschreven o.a. door journalisten van bijvoorbeeld follow the money en nrc. Ook nu rondom de coronagelden en lerarentekortgelden. Geldstromen door de school is een project van een paar jaren geleden dat overzichtelijk maakt wat er rondom één klas met onderwijsgeld gebeurt
Vroeger bij mij was er ook altijd volkorenbrood en pindakaas/plak kaas voor als je geen lunch had. Heel dankbaar voor, want zonder had ik honger geleden. Nu bij mijn dochter op school is er hetzelfde, gelukkig heeft zij het niet nodig, maar blij dat het er voor een ander is.Verplicht zou van mij niet hoeven, ik betaal dan liever een paar euro meer ouderbijdrage zodat andere kinderen wel kunnen eten. Ouderbijdrage is ook niet verplicht, als je geen geld hebt hoeft het niet en je mag ook een deel betalen.
Zou het zelf nooit doen, maar heb er verder toch geen last van als andere mensen in zo’n outfit rondlopen, dus kan prima
wat vind je de leukste dinosaurus?
- tyrannosaurus rex
- spinosaurus
- velociraptor
- triceratops
- stegosaurus
- parasaurolophus
- ankylosaurus
- brachiosaurus
- carcharodontosaurus
- allosaurus
- een andere, namelijk …
- ik ken geen dino’s
- ik vind dino’s stom
0 stemmers
pterodactylus!!
ja hallo hoe weet ik nou weer hoe een parasolophus of een anklylosaurus eruit zien
Oke ik heb ze allemaal gegoogled love de ankylosaurus
Hoe heet die kleine venijnige dinosaurus met een kraag? Die wil ik er ook nog bij
Ik word 15 keer op een dag verbeterd door een 3-jarige dat “het toch eeeecht een parasaurolophus is Stofdoek”. Dan worden die namen er wel ingestampt
Dilophosaurus!
Haha ik vind het altijd zo grappig dat echt álle kinderen dinosaurussen zo leuk vinden, ook als de ouders er helemaal niks mee hebben en ze soms zelfs bewust weren uit hun huis (ja die mensen ken ik).
M’n neefje en ik noemen hem altijd platvoet, er was namelijk ooit een kinderserie met Platvoet en zijn vriendjes (ja guilty dat ik dat ook mee kijk op oppasdag).
@Pininhetweb hahaha ja allessss met dino’s, het is denk ik vooral de fascinatie dat het van die enorme wezens waren en dat het makkelijk is daarover te fantaseren aangezien ze uitgestorven zijn.
De kip
ze bestaan allebei! en ze lijken heel erg op elkaar
edit: bestonden
Als hij in de voetafdruk van zijn dode moeder gaat liggen
Mijn broertje (in de 30) appte me laatst dat hij Platvoet weer had gekeken en weer in tranen was uitgebarsten aan het begin van de film. Jeugdtrauma!
Is in elk geval de lekkerste dino zo ver wij weten
Wat een leuke poll!
Brachiosaurus. Toch echt door dat allereerste moment in Jurassic Park dat ze levende dino’s zien lopen. Heeft zooo’n indruk op me gemaakt als kind, maar mijn dinoliefde is ook niet verdwenen toen ik volwassen werd, haha.
Love Spielberg en love de muziek van John Williams, krijg echt kippenvel van Jurassic Park muziek!
Ik kan het wel waarderen dat Gijs haar het gewoon uitlegt ipv er een grap over te maken.