Was 2 jr geleden, dus denk ervoor? Ik gebruikte klarna sowieso heel weinig, weet niet meer precies hoe het destijds ging
Niet altijd maar laatst wel toen ik iets van zo’n insta shop had gekocht. Het bleek troep (duh) en natuurlijk is er geen contact met de klantenservice mogelijk dus ben blij dat ik met klarna betaald heb. Je kunt dan namelijk je betaling opschorten tot er een oplossing is (ik wacht sinds augustus)
Oh dan denk en hoop ik ervoor. Het is echt een gedoe als zoiets gebeurt. Hoefde jij uiteindelijk niet te betalen?
Het bol.com account van een vriendin was een keer gehackt en er was vanalles op afbetaling gekocht. Gelukkig hoefde ze niet te betalen, maar dat heeft haar zoveel tijd en moeite gekost toen. En bol wil(de) niet die mogelijkheid om later te betalen uitzetten op je account. Na die ellende van haar heb ik mijn account voor de zekerheid ook maar verwijderd en bestel daar nu niet meer
Ja same
Oh ik had gehoopt dat je een poll had gemaakt over iedereen ‘s lievelings dinosaurus
Nu heb ik meteen ff m’n bol wachtwoord vervangen
Volgens mij is die vraag laatst al gesteld haha
Edit:
En niet verrassend ook gesteld door @Fukaeri hahah
Nee zeker niet, ging best makkelijk zelfs had ik het idee… ik werd doorverbonden met de afdeling veiligheid (oid) van Klarna, alles uitgelegd en zij konden al zien dat mijn gegevens en het nieuwe adres niet overeenkwamen, was ook echt zo een adres ergens in Breda op een industrieterrein.
Ik moest een mail sturen met de ordernummers en ze adviseerden mij om aangifte te doen en de bevestiging naar Klarna op te sturen, thats it. Vervolgens nog een keer contact opgenomen en het was geregeld.
Wat vervelend dat gedoe van bol.com, ik bestel ook altijd achteraf,.dat is natuurlijk best fraudegevoelig
“Laatst” de vraag hoeveel fooi je geeft komt vaker terug
hoeveel spaargeld hebben jullie?
In je eentje of als huishouden of moet ik dan /2 doen?
kwam de dinosaurus vraag maar zo vaak als de spaargeld vraag.
(Inclusief plaatjes )
Gooi ‘m er in!
Ik weet niet hoe ik plaatjes moet toevoegen en er zijn zoveel dinosaurussen
Een bounty; een Lion; een Snickers
Welke eet je op?
- De bounty
- De Lion
- De snickers
- De bounty en de Snickers
- De bounty en de Lion
- De Lion en de Snickers
- alledrie
- Ik eet niks
0 stemmers
ban voor iedereen die bounty eet🤢
Love alle snackies maar kan geen Lion eten door m’n facings die zijn te hard
Mmm nee Bounty ik doe best vaak (ok eens per jaar ofzo maar toevallig laatst nog) geraspte kokos + eiwit + suiker 10 min in de oven en daar dan een dikke laag gesmolten choco eroverheen, smaakt bijna hetzelfde
Wat erg, hoe kwam ze daar achter?
Nee was ervoor ook. Heb uiteindelijk niet hoeven betalen gelukkig want ging echt over zo’n 800,- en ook nog een keer rond de 400,-. Had mailconversaties met de betreffende bedrijven waaruit Klarna wel kon concluderen dat ik de bestellingen niet had geplaatst. Heb die bestellingen overigens ook echt ontvangen maar allemaal geweigerd aan de deur of zelf teruggestuurd.