Stel je persoonlijke vraag #45

Ja daar kom ik echt tot leven

3 likes

T kwam bij mij over als: ‘autist, mongool en andere laag iq varianten’, maar ik snap het als je het niet zo bedoeld.

Nou ja, sorry maar zo staat het er gewoon niet. Nu blijft er alsnog iets van een indruk bestaan dat dat bedoeld zou kunnen zijn. Dat vind ik zo stom altijd.

6 likes

@Zemraluani heeft gezegd hoe ze het bedoelde, en dan is het voor mij nu ook gewoon oké.

1 like

Haha ken je “blabla met schaap” op videoland? Daar gaat die Elise schaap zich voordoen als een echte haagse taxi chauffeur. Vond dat zo’n leuke aflevering.

3 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

Dit bekt toch het allerbest idd :yellow_heart::green_heart::yellow_heart::green_heart:

1 like

Wat betekent PC? Google zegt personal computer :nerd_face:

7 likes

Politiek correct gok ik

8 likes

Ooooh jaaaaaa

1 like

Iets zegt me dat je niet PC Hooftstraat bedoelt en daarmee fancy. Maar zoeken op pc afkorting heeft ook geen zin haha.

Edit: @ZusjevanJoost Hahah top

2 likes

9 likes

Hoe heet deze figuur naast PC principal?

• Harry
  • Barry
  • Terry
  • Jerry

0 stemmers

2 likes

Peter toch

2 likes

Oké maar stel dat je zelf heel dom bent. Dan valt het je waarschijnlijk niet op als anderen dat ook zijn.

Edit: oh wacht, die optie is er ook. Dan bedoel ik de ‘gewoon nee’ stemmers.

2 likes

Als je je tanden poetst, poets je dan eerst boven of onder?

• Eerst boven
  • Eerst onder
  • Verschilt altijd
  • Geen idee
  • Ik poets kriskras doormekaar

0 stemmers

Mijn tandarts (de strengste en zeikerigste tandarts ooit) leerde me aan eerst boven te poetsen, om de zwaartekracht en dat er dan nog viezigheid zijn weg naar de onderkant zou vinden

1 like

Doe jij je best om enigszins intelligent over te komen op dit forum?

• Jawel
  • Een beetje
  • Totaal niet mee bezig

0 stemmers

2 likes

Ik merk wel dat ik vaak echt zinnen post die helemaal niet kloppen qua grammatica of woordvolgorde maar eigenlijk kan ik het dan ook niet beter, maar als ik het teruglees denk ik wel vaak Jezus had ik een infarct ofzo

29 likes

Als jij mannen volgt op insta omdat je ze interessant vind, zijn hier dan ook opvallend weinig cis hetero van?

• Ja
  • Nee, niet het geval
  • Niet van toepassing want weer ik veel

0 stemmers

Het viel me ineens op dat de meeste mannen die ik volg omdat ik ze leuk vind of omdat ze zich uitspreken over dingen die ik belangrijk vond, eigenlijk bijna nooit hetero zijn.

1 like

Als ik hier rechtstreeks zou opschrijven, wat ik allemaal denk, dan word het een chaos :cowboy_hat_face:.
Ik moet altijd nadenken en 10 keer teruglezen.
Wil niet perse intelligent gevonden worden, maar vind 't wel handig als jullie mij begrijpen.

1 like