Stel je persoonlijke vraag #45

Klagen als in: bij check-out vermelden maar niets verwachten

8 likes

In een review schrijven (ik waardeer het namelijk altijd als andere mensen dit vermelden want dan boek ik daar niet)

6 likes

Bij die sportvraag denk ik bij heel veel antwoorden; mensen kunnen dit ook gewoon doen omdat ze vinden dat ze moeten i.p.v. dat ze het voor hun lol/hobby doen :joy:

3 likes

ja same, hierdoor heb ik wel een periode gehad dat ik bijna dagelijks van die chocokoeken van de ah to go at om te voorkomen dat ik misselijk werd in de trein.

2 likes

Een stuk of tien keer, er zijn nog wat blonde haren over maar dat boeit me niet zo veel. Ik ben net klaar, maar als het goed is hoef ik het alleen één keer per jaar bij te laten werken. In het ontharingstopic staan er ook verhalen/ervaringen over laseren.

@Nude €2000 voor mijn hele benen.

2 likes

Ik verwijs graag weer eens naar deze posts

10 likes

Allemaal even kut.

5 likes

Ooo ik dacht dat ze korps mariniers bedoelde

2 likes

Haha ja ik postte dit en toen bedacht ik me dat ook :sweat_smile: maar heb toen wel gelachen om de krop sla en verder dus vandaar

1 like

Ah thanks! Ga ik daar even verder lezen

2 likes

16 likes

Bairbie

2 likes

10 likes

Ik wou ‘m delen, maar had niet verwacht dat je gezicht zo herkenbaar zou zijn dus lama.

10 likes

8 likes

ligt aan de prijs, in hoogseizoen is alles duur

1 like

Grappig dat je dat zegt @Bunnyslippers, ik vind n helemaal niet per se op me lijken. Ja het is gewoon een blonde Barbie die mijn (vrij standaard) neus heeft. Verder niks speciaals.

Maar misschien ben ik gewoon weinig speciaal in appearance :clown_face:

10 likes

Ik vind jullie poppen dood eng.

24 likes

Het ligt ook heel erg aan de foto die je gebruikt en de juiste instellingen. Bij een eerdere foto had ik een drukke foto gebruikt en mezelf als tan omschreven. Met een scherpe portretfoto en instellingen Asian en dark lijkt het heel erg haha. Alleen dan duizend x knapper en idd haar waar ik alleen maar van kan dromen. Plus zo een 15 kilo te dun.

4 likes

Dit maakt denk ik juist dat ik er níet op lijk :joy:

2 likes