Doet me denken aan dat stel met een fietswinkel die een floatcentrum in the middle of nowhere in Noorwegen wilde openen. Fietswinkel verkocht, floatcentrum kwam niet van de grond, man werkte daarna in een fietsenstalling van de NS.
Dude… whyyy?! Je had een fietswinkel in Nederland. Iedereen hier heeft fietsen nodig. Een floatsessie in Noorwegen… not so much
Whaha ik dacht dit wordt een of andere metafoor over brillen en waardeverlies en weet ik veel wat in vergelijking met huisvrouwen en studies
favoriete ik vertrek aflevering
- biodanza in denemarken
- kartonnen huis in spanje
- verwende yuppen op bali
- nudistencamping in slowakije
- floaten in noorwegen
- kasteel met rutger en emmy in frankrijk
- restaurant openen zonder ervaring in griekenland
- pannenkoeken in gambia
- gaycamping in hongarije
- mega treurig chaletverhaal in oostenrijk
- minigolven op bonaire
- anders, meldplicht:
0 stemmers
dat zijn toch twee losse afleveringen? kan me ook een fietsenrek uit Noorwegen herinneren die prima liep
nvm ik heb het fout haha
Ik twijfel om een zonnebril te kopen, it’s not that deep
Die met dat jonge meisje die met haar oude ict ex vriend naar frankrijk ging om plek te maken voor paardentherapie terwijl haar huidige (ook veel oudere) vriend in nederland bleef.
Asjeblieft schatje! Doe er wat leuks mee
omg die ken ik niet
Ik heb hem meerdere keren gezien!
Haha je maakt er wel een heel deep verhaal van met hoe lang je die bril hebt en hoeveel complimenten je krijgt en ik dacht ook echt waar gaat deze alliteratie heen
Henka en André met het restaurant op Kreta. 4 uur doen over friet met schnitzels.
Ze schijnen nog steeds samen te zijn!
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/hoe-is-het-nu-met-ik-vertrek-stel-henka-en-andre
eidt: oeps, dit moest een reactie op @Ludo zijn
Was belangrijke context om goed te kunnen stemmen
Ja plus hard werken voor weinig, Remco van ICT die rustig achter z’n bureautje zit de hele dag, klokslag 5 de deur uit gaat met een prima salaris en elk weekend vrij heeft heeft misschien wat minder behoefte z’n leven drastisch om te gooien?
Uitslag is duidelijk iig!
Heb jij familie of goede bekenden die mee hebben gedaan aan ik vertrek?
-
- Ja, ikzelf
-
- Ja, directe familie
-
- Ja, verre familie
-
- Ja, vrienden
-
- Ja, kennissen
-
- Nee
0 stemmers
Ik weet niet waarom die tekst zo groot is
Ik ben echt groot Henka en André fan.
Onlangs een afl gezien van een stel dat naar Brazilië ging, een stuk dorre grond kocht en daar vervolgens finaal zijn opgelicht door een aannemer die nog nooit een huis had gebouwd. Maar die ze vertrouwden want gevoelsmens. Ze zijn nu weer terug in NL met hun gevoel
Oh vast. En ja er zijn 10000 andere zaken waar we als maatschappij voor betalen. En das allemaal helemaal prima en ik eet er geen boterham minder om.
Het maakt me ook niet uit of je WO hebt gedaan of MBO, ik vind het sowieso zonde als je je afhankelijk maakt van je man en ik zou dat zelf nooit kunnen en willen. En ik denk dat heel veel vrouwen zich niet realiseren hoe ver deze afhankelijkheid zowel emotioneel als financieel strekt. Ik ben ook emotioneel afhankelijk van mijn man hoor, gelukkig maar. Maar ik zorg er wel voor dat ik financieel onafhankelijk ben. Misschien dat ik in mijn eigen jeugd ook te vaak gezien heb wat de consequenties hiervan kunnen zijn.
En daarnaast vind ik dus ook nog dat het in een deel van deze gevallen nog een extra ‘last’ is voor de maatschappij dat iemand ineens de tradwife wil gaan uithangen.
Het lijkt de laatste tijd een ding om naar Japan te gaan. Lijkt jou dit leuk?
- Ben geweest was leuk
- Ben geweest, was oke
- Ben geweest, was niet leuk
- Nog niet geweest, maar lijkt me leuk
- Nog niet geweest, hoef ik ook niet
0 stemmers
En Ibiza?
- Ben geweest was leuk
- Ben geweest, was oke
- Ben geweest, was niet leuk
- Nog niet geweest, maar lijkt me leuk
- Nog niet geweest, hoef ik ook niet
0 stemmers
Ga wel 10000 keer liever naar Japan, desnoods met Cynthia of Mascha, dan naar Ibiza.