Stel je persoonlijke vraag #48

Als je het tussendoor bakt is het geen probleem. Of wil je de lasagne rauw invriezen?

2 likes

Ben jij een kiki of bouba?

• Kiki
  • Bouba

0 stemmers

Bij welke ouder uit The Parent Trap zou je liever willen wonen?

• Elizabeth
  • Nick

0 stemmers

6 likes

Heb jij wel eens iets besteld via Temu?

• Ja
  • Nee, wil ik nog wel
  • Nee, wil ik ook niet
  • Geen idee wat Temu is

0 stemmers

Ik zie echt bizarre shoplogs voorbij komen op TikTok elke keer.

3 likes

Wel jammer dat alle eerste zoekresultaten altijd van Temu zijn want ik zie best wel dingen dat ik denk oh handig, maar ik wil daar echt niks kopen

27 likes

Ja ik kwam er inderdaad ook terecht omdat ik een bento box zocht. En toen kwam ik daarna in een Temu algoritme op TikTok.

Je kan Temu blokkeren!

15 likes

Wel alleen als je persoonlijke advertenties aan hebt staan helaas

Oh top, dankje!

1 like

Dat is toch gewoon het nieuwe ali expres? Ik word gek ook van die advertenties, ik blokkeer ze elke keer maar het blijft maar komen.

Edit: @Solee oh dat had ik nog niet geprobeerd, ga ik doen!

9 likes

Ja lijkt er wel op inderdaad. Maar dan met hele bizarre kortingscodes van influencers.

Ja, maar sneller in huis en kunt elkaar korting geven door codes enzo. Op TikTok is helemaal hyped, omdat iedereen elkaars code’s deelt en gebruikt kun je soms bijna gratis shoppen…

1 like

Nog erger dus :cold_sweat:

2 likes

Maar ze verkopen je gegevens ook door toxh? Iig nog meer dan Ali en Shein enzo dacht ik

Dat doen wel meer apps

1 like

Deel jij de locatie met je partner/is dit te zien voor elkaar?

• Ja vinden we fijn/handig
  • Ja we vertrouwen elkaar niet
  • Nee en zou me geen enkele situatie kunnen indenken waarbij ik dit zou willen
  • Nee is niet nodig, maar ben er ook niet per se op tegen ofzo

0 stemmers

2 likes

ik zou het puur doen voor de gezelligheid, niet om te controleren. maar we doen het niet

2 likes

Alleen soms als ik bijvoorbeeld op weg ben naar hem zodat hij weet waar ik ongeveer ben en hoe laat ik ongeveer aankom (en andersom), maar niet permanent. Zou ik ook heel eng controlerend gedrag vinden als hij dat zou willen

26 likes

Enige reden waarom het mij handig lijkt is te weten wanneer iemand thuis is/komt. Maarja kun je elkaar ook gewoon vertellen :joy:

Wij delen locaties als één van de twee een verre autorit moet maken ofzo, of ergens naar onderweg is, maar dat is dan altijd X uur geldig

14 likes

We doen het soms wel als we in het buitenland zijn. Dan wil ik bij het strand chillen en hij wil een stuk wandelen ofzo, dan vinden we het beide wel fijn dat in ieder geval iemand weet waar hij is.

Maar zo dagelijks zou ik het niet doen. Heeft ook geen zin want we zijn beide vooral thuis. :joy_cat:

1 like