zo raar vind ik dat ook niet, je gaat toch niet zomaar in je kleren knippen als niemand je vertelt dat dat moet
Ohh doet me denken aan mensen die vergeten het stiksel aan de achterkant van een jas bij de split niet verwijderen. Ik kan het echt niet aanzien en het gebeurt zooooveel. Oh dat zegt @Friemel net, ja dat dus!
Leuk dat het je daar aan doet denken, daar begon deze discussie ook mee namelijk
Nee ziet er toch niet uit
ja ik niet hoor, maar ik gok dat dat de beweegreden is.
edit : en met fietsen kom je daar toch wel achter?
Ik weet niet of je het al wist maar als je (mobiel) het plaatje ingedrukt houdt met je vinger kan je de adverteerder blokkeren. Ergerde me namelijk net al weer.
Edit:
Oops, je moet op āgesponsordā klikken en dan de advertentie > blokkeren. Je krijgt de adverteerder dan ook niet meer bij andere zoekopdrachten te zien, ook handig voor Shein etc.
Ik heb dunkn caramelkoffie besteld maar ze zijn de koffie vergeten?? Het is letterlijk koude melk en siroop Echt kut want ik kan ook niet terug, ben gelijk in de tram gestapt
Ho ho ho tenzij je een jas hebt van Maison Margiela!!
Maar vaak telt het tweede inkomen maar gedeeltelijk mee. Ik verdiende voorheen niet heel slecht maar zou nooit aan 4 of 4,5 keer de huur voldoen. Vind dat ook stom bij een huur van laten we zeggen 950 euro.
Mijn ouders die alleen maar het laatste bericht zien op whatsapp omdat hun lettertype op GIGANTISCH staat en ze niet begrijpen dat je dan nog naar boven moet scrollen
Oh ideaal, thanks!
Ik zag dat Nickelback weer een tour ging doen dus ik keek even naar de kaartjes (donāt judge, ik vind ze leuk). Vragen die idioten gewoon meer dan 90 euro voor een gewone staanplaats. De laatste tour kregen ze niet eens uitverkocht en toen was het de helft van de prijs. Gekkies.
Ja belachelijk! Dat weerhield me ook. Anders had ik wel gegaan.
Zonde ook, heerlijk toch af en toe
Dat je de hele dag een film aan het downloaden bent, istie eindelijk klaar is het zoān Cam recorder bestand gefilmd vanuit de bios Echt welke idioot neemt de moeite om dit te filmen en te uploaden, toch niemand zit hier op te wachten
-
ik denk eigenlijk dat ik een longontsteking heb? Of ga krijgen? Komt me heel slecht uit iig.
-
ik zou vanavond de kerstboom opruimen en echt weer toppunt van adhd dat ik dit nu nog altijd niet gedaan heb. Vreselijk
Die van mij staat ook nog
same, gaat in juni weg.
Dat ik net keihard van de trap gevallen ben en met mijn hoofd tegen de muur knalde. Nu zit er een flink ei op, en heb ik mega koppijn, lekker zo middenin de nacht.
Ik moet 2.15 uur naar huis reizen vanaf mijn werklocatie en nu is de bus vertraagd dus ik mis mijn trein en nu wordt mijn terugreis dus 2.45 uur huilen