Is dit Vlaams of snap ik het gewoon niet?
Mijn neef wil zo’n hond (erger nog, hij vindt juist het agressieve karakter leuk) en het beest komt hier echt niet binnen, maar ik kom ook echt niet meer langs.
Ik woon helaas in een dorp waar veel van dit soort honden wonen (daarom kon ik dit huis waarschijnlijk ook betalen) en alles wat je zegt herken ik helemaal.
Die honden worden overigens vaak gecombineerd met fat bikes, super classy combo
Straalde sorry, moet mijn berichten nalezen
Ik heb per ongeluk een tijdje een stafford in huis gehad. Ik weet dus niks van honden en op een dag kwam een hond aanwaggelen. De buren vertelden dat ze waarschijnlijk mank liep omdat ze had moeten werpen toen haar heupen nog niet volgroeid waren. Dit omdat er in de buurt pups gefokt werden voor hondengevechten. Toen had bij mij het lampje “hmm misschien is dit geen normaal ras” moeten gaan branden maar nee. Ze sliep ook bij mij in bed. Puur geluk dat het niet helemaal mis is gegaan.
Mijn buren hebben/hadden een Stafford en mijn kind was een tijdje bang voor honden en de enige hond die hij per se wilde aaien was die Stafford?? Het baasje had hem wel goed onder controle en de hond deed lief maar ik scheet hem wel altijd. Heb de hond al een tijd niet gezien of gehoord dus hopelijk is hij er niet meer.
Ja most agressive zegt niet alles. Het is ook wel grappig als je bv op youtube shorts op pitbull zoekt. Allemaal filmpjes over waarom ze geweldig zijn, dat ze nanny dogs zijn voor kleine kinderen en dol op babies, dat andere rassen agressiever zijn etc etc.
En dan noemen ze bijna altijd de chihuahua, die is agressief. Ja, maar die kan je met één hand weggooien/de mond dichtklemmen/chocken als het nodig is. Die waarschuwen ALTIJD voor ze iets doen, die beginnen te grommen en tanden laten zien. Een pitbull gaat INEENS van nul naar volledige agressie. En meer dan de helft van alle Amerikaanse operaties die nodig zijn na een hond aanval zijn door pitbuls. Zoek maar op hoe mensen eruit zien na zo’n aanval. Geen enkel ander ras, ook dobermannen/herders/Rottweilers hebben zo’n hoge dodelijkheid en verminking als pitbuls. En een groot deel van de andere helft zijn “mixen” en dat zijn bijna altijd deels pitbulls, maar vaak ‘vermomd’ als “grijze labrador” of andere bullshit omdat pitbulls vaak niet verzekerd kunnen worden.
Van nature is een Stafford echt wel lief, trouw en kan je een hele goede hond aan hebben MITS je hem gewoon vanaf begin af aan heel zuiver opvoed, heel veel structuur en liefde biedt. Het is dan ook een hond voor een echt ervaren hondeneigenaar. Ze hebben veel beweging nodig dus niet even een klein verplicht rondje. Als ze dat niet krijgen worden ze juist sloperig en vervelend. Maar ik blijf erbij geen enkele hond is te vertrouwen, er is zoveel mis met honden, zoveel honden met hersenletsel wat ze echt onbetrouwbaar maken
Vind dit wel echt beetje naar om te zeggen over een beestje. Er word hier heel duidelijk geoordeeld over de looks van de hond terwijl ze qua karakter echt 1 vd liefste honden zijn naar mensen toe en zeker naar kinderen. Ze staan bekend als de nanny dogs.
Ik ben het eens dat ze in de foute handen nare beestjes kunnen zijn maar dat geld voor elk ras. Om puur op dat een ras te verbieden gaat in mijn mening te ver. Beter zou een fokverbod voor veel mensen zijn (overigens voor elk ras) of betere screening van wie een hond neemt zijn. Maar goed dat is natuurlijk onmogelijk. Feit blijft dat elke hond vals gemaakt kan worden & dat geen enkele hond te vertrouwen is. Zelfs nier schattige fluffy van 6 huizen verderop.
ik vind franse bulldogs niet gevaarlijk eng maar wel eng op een andere manier. want als ik naar die honden kijk en dan die benauwde ademhaling hoor en die gespannen rode natte uitpuilende ogen zie dan zie ik echt een soort misvormde lijdende mismaakte monsters (edit: wow mooie zin zeg) die 24/7 lijden omdat hun egoïstische baasje het ‘schattig’ vindt. klinkt overdreven maar ik krijg er echt een knoop in mijn maag van
Cool, straight up eugenics.
Wiens wassen beeld is er het meest gefuckupt?
- Ariana
- Rihanna
- Nicki
- Gaga
- Katy
- Taylor
- Serena
- Beyoncé
- Adele
0 stemmers
Omg het kwam me al bekend voor
Ik kan niet kiezen🥲
Oh, ik dacht dat Gaga Sarah Jessica Parker was
Ik heb dat met Nicki, die herken ik alleen aan de anaconda styling, haar ogen kloppen maar de rest is een totaal andere vrouw. De rest zijn hele lelijke maar toch enigszins herkenbare versies van zichzelf.
Ja, gescheiden en nu bijna 3 jaar samen met diegene.