In Tilburg kennen ze het woord sfeer niet eens
Haha nee dat centrum is echt troosteloos, maar heb er toch wel leuke stapavonden gehad, laaaaang geleden, bier drinken kon je er prima.
Eindhoven is echt lelijk maar wel gezellig en je hebt er genoeg te doen en het is tenminste een grote stad. Zou van alle Brabantse steden het liefste daar wonen.
Staat die bunker van Guus nou ook daar?
Jaaa love Eindhoven! Breda past inderdaad niet in dit rijtje. Purmerend is gelijk aan Helmond (heb nabij allebei gewoond )
Schat jij correct in hoeveel jam/boter/pindakaas/chocopasta je op je mes moet doen om je boterham te smeren?
- Nee ik ga weer terug de pot in
- Ja, altijd
- Ja, soms
- Boeit mij nul ik zie wel
0 stemmers
Is ook mega gezellig
En ik herken dat gepraat over trainingspakken en gouden kettingen enzo dus eigenlijk helemaal niet, weet ook niet zo goed waar dat vandaan komt eigenlijk
Heeft volgens mij te maken met relatief veel woonwagenkampen daar in de omgeving en vanuit oudsher meer criminaliteit?
Ja wel een beetje buiten de stad
ligt eraan ten koste van wat? braakliggend/parkeerterrein oid prima, park/groen zou ik wel iets tegen proberen te doen
Haha ja dat, tegenover mijn huis = de A10, lijkt me lachen als ze daar een woonwagenterrein van maken
oh ja in dat geval zou ik denken jammer maar we hebben allemaal een plekje nodig (en vanuit dat perspectief er ook niets tegen doen)
ben geen huiseigenaar maar kan nooit echt medelijden hebben met snik snik waardeverlies met de huizenmarkt van nu haha
Er speelt nu een discussie bij mij in het dorp hierover. Mensen die een huis hebben grenzend aan een grote weide/grasveld (niet ik). Gemeente wil daar opvang bouwen. Iedereen probeert het tegen te houden omdat het ten koste gaat van groen. Snap ik wel, je hebt namelijk dat huis gekocht zodat je vrij uitzicht hebt op de natuur. Maar ik zou t zelf denk ik niet zo star tegenhouden in dit geval omdat het om vluchtelingenopvang gaat.
Echt zo bizar dat dit een angst is die bij mensen op komt op het moment dat mensen een woonplaats (ten koste van niks) aangeboden krijgen. Huizenbezitters zijn zo unrelatable
Prima toch of er nu woningen komen of woonwagens. Ik vind het trouwens best apart dat tiny houses als een soort oplossing gezien worden maar woonwagens niet.
Ja dat crematorium
Volgens mij hebben ze daar ook altijd veel groen hoor
Eerlijk, ik zou echt niet graag op woonwagens uitkijken. Wil het liefst op niets uitkijken, maar als ik dan moet kiezen wel iets dat in de straat past (ook geen tinyhouses of zoals ik nu krijg vrijstaande villa’s).
Hoe spreken jullie dit uit?
- Kra-kottuh
- Kra-kot.
- Krakotje
- Cracker
- Ik ken dit niet / ik benoem dit nooit
- Anders
0 stemmers
Ja maar ik vind het wel schattig ofzo?