Mensen die voor piepen in de rij. Ik stond vanochtend bij de Aldi in de rij, waar zoals altijd maar 1 kassa open was en er een lange rij stond. Ik was de eerstvolgende die haar spullen op de band kon gaan leggen, zodra m’n voorganger klaar was met spullen op de band zetten. Opeens gaat er een extra kassa open, waarbij de dame naar mij kijkt en aangeeft “ de eerstvolgende mag bij mij aansluiten”. Dus ik loop er snel naar toe, maar word ik ingehaald door een man die 4 personen achter mij stond. Dus ik gaf aan van waarom piep je voor? Zegt hij “doe niet zo de bijdehand”. Vervolgens heb ik z’n spullen gepakt en naar achteren geschoven en m’n boodschappen ervoor gelegd en was ik als eerste aan de beurt. Hij ontplofte bijna. Gelukkig kreeg ik bijval van de rest, want hij had best wat mensen overgeslagen om zelf snel af te kunnen rekenen. Waarom kunnen mensen niet gewoon netjes op hun beurt wachten?
Haast haast haast
Om daarna zicht thuis te zitten vervelen
Zijn partner stond ernaast die zich wel doodschaamde
Ik erger mij aan al die irritante vliegen.
Dat voortaan elke zondag in het teken staat van stressen voor werk. Ik geef voor m’n werk trainingen, wat betekent dat ik steeds voor een nieuwe groep sta en nooit helemaal weet wat ik kan verwachten. Ik vind die afwisseling leuk en uitdagend, maar dus ook stressvol. Zeker als het om een nieuw soort training gaat, die ik dus nog niet eerder heb gegeven. Helpt ook niet mee dat ik zometeen al die kant op moet om er te overnachten, want de training is morgenochtend aan de andere kant van NL.
Na mijn zomervakantie ga ik een ander soort functie doen en daar kijk ik nu wel naar uit. Maar eerst nog 3 maanden overleven
Domme ergernis dit en ik moet eigenlijk ook lachen omdat ik hier zo worked up van raak:rofl: Op Tiktok of Instagram Reels kijk ik graag video’s met recepten/broodtrommels etc ter inspiratie. Ik erger me aan mensen die een broodje smeren en er dan te weinig boter (of wat dan ook) op smeren en dan 5 keer in de pot moeten hakken voor meer boter. Hebben die mensen geen inzicht? Je weet toch wel (ongeveer) hoe veel je nodig hebt? Pak dan in 1x genoeg boter/jam/pindakaas/whatever in plaats je tijd te verspillen met dat heen-en weer tussen brood en boter!!
De zondagavond blues is heftig.
Bedrijven die zogenaamd grappige comments achterlaten op andere social media kanalen. Laatste tijd zie ik op TikTok de Lidl overal op reageren, vind dat echt cringe
Ik ben al bijna 2 weken ziek en ik haat het. Geef me lucht en minder hoestbuien graag
Ik erger me aan mezelf en mijn executieve dysfunctie en aan het feit dat glasvezel opgedrongen wordt. Morgen komen ze langs, de buurman kan gelukkig de deur open doen, maar ik ben benieuwd hoe ze het gaan regelen want in het kantoor onder mij is nooit iemand aanwezig.En ik vind het geen fijn idee dat ik niet thuis ben en er is een vreemde in mijn huis. Mijn ergernis aan mezelf is dat ik heel de zondag heb gehad om op te ruimen, maar ik ben uiteraard nu pas mijn willekeurige stapels aan het uitzoeken.
Net m’n hele balkon opgeknapt, heeft een meeuw opeens besloten op mijn dak een nest te gaan broeden en dat beest wordt he-le-maal loco als ik alleen al de balkondeur opendoe. Echt FML.
Oef ja hier ookkkkk. Zo’n leuk weekend gehad, echt heftig deze zondag blues kutzooi
Mensen die hun zonnebril zoooo slecht op hun hoofd hebben staan, heel vaak veel te hoog, dat ik denk: kijk je dan nooit in de spiegel en zie je dan niet hoe belachelijk dit eruit ziet?!
Ik stuur een mail met klacht over een verkeerde levering inclusief mijn bestelnummer naar een bedrijf. In hun mail terug staat alleen: “Wat is je bestelnummer?”
Haha met sommige bedrijven moet je echt 5 keer heen en weer mailen voor ze je (best simpele) vraag eindelijk goed lezen
Aan online meetings in Teams want dan lijken mij wallen nog erger dan normaal…
Misschien door AI opgepakt?
Och ja , sowieso dat mensen gewoon NIET lezen. Kost zoveel tijd…
Aan de opmaak en schrijfwijze te zien niet
Ik zit in de bus en leen een meisje mijn oplader van de telefoon uit. Ze zou hem binnen enkele minuten weer teruggeven. Dat is nu een uur geleden. Kan me daar echt aan ergeren want nu moet ik die lader dadelijk zelf gaan terugvragen terwijl ik dacht oke ik leen haar dit even uit aardigheid