Stel je persoonlijke vraag #51

heb zelfs al meerdere keren design dingen bij het grofvuil gevonden hahaha, IKEA vintage Jonisk lamp, vaas van iitala etc

2 likes

Ik had dit laatst in de hal van mijn gebouw. Iemand had een verhuisdoos met boeken en spelletjes. Was zelf heel blij want leuke spelletjes gevonden voor mee in de koffer! Denk dat wat @Kauai zegt wel een goede vuistregel is, na 1 of maximaal 5 uur niet weg is terugnemen en zelf wegbrengen.

5 likes

Elk glas kan toch barsten. Je bent ook wel een egghead als je kokend heet water in een gechipt glas giet

15 likes

NOS heeft ook nog niets gepubliceerd over dat KLM niet meer naar en over Israel vliegt
Het is echt opvallend hoe ze zoveel nieuwswaardige onderwerpen omtrent Israel negeren

Staat in hun liveblog:

En het kwam ook langs in het NOS journaal op radio 1.

6 likes

Nou dit viel ff tegen. 4,5/10.

AHI_43545239373435333037

Koop jij dit wel eens?

• Ja, voor mijzelf jammieeee
  • Ja, voor mijn kinderen
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Omg, deze had ik altijd!!

2 likes

Count me in

6 likes

Ik vond dit vroeger wel echt de hemel

3 likes

En als je dit voor jezelf koopt en dus ook zelf opeet

Eet je dan alles tegelijk of eentje als snack ofzo

• Alles tegelijk
  • Een per keer

0 stemmers

Heb ze alle 3 nu opgegeten en denk dat ik over een uur alweer honger heb hahaha

1 like

Ik haal deze wel vaak bij de lidl, die vind ik echt super lekker hahaha

9 likes

Ik mis deze

IMG_4942

Echt vieslekker en standaard verbrande mond maar mis het wel hahah

13 likes

Thanks, dit had ik niet gezien

3 likes

Doe het zelf niet. Maar recent wel een spacesooter op die manier gratis kunnen meenemen. Kind blij. Maar die dingen kosten iets van 140 euro.

Is ook lastig te vinden, dat ben ik met je eens. Zou wel iets groter/duidelijker op de voorpagina mogen

1 like

Ja die met kip pff zo lekker

3 likes

Moet hierdoor ineens denken aan de keer dat ik als puber een staander met teelichthoudertjes had gekocht, tien minuten nadat ik alle kaarsjes had doen branden begonnen de glazen houdertjes één voor één stuk te springen. Wég sfeer :smiley:

7 likes

Die met mais en minisalami, en dan die bodem met luchtbellen en een hele typische smaak :sob:
Zou dat ook echt weer een keer willen ervaren.

3 likes

Het huis waar je nu woont is van jou als je een jaar lang thuisblijft (je mag wel je tuin in als je die hebt). Je hypotheek wordt dan afgelost en als je een huurhuis hebt dan wordt dat ook gwn jouw huis na dat jaar

Zou je dat doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En 5 jaar thuisblijven?

• Ook niet
  • Nee dat niet
  • Ja nog steeds

0 stemmers

M’n man wees me erop dat we dan een jaar lang elke dag kunnen klussen. Maar pfoe ik weet niet krijg het al benauwd van een weekend thuis :joy:

3 likes