Het is dat mijn beide oma’s niet meer leven en daarvoor ook al jaren niet meer met de tram gingen maar anders had ik even gedacht dat het over mij ging. Rip eeuwig fatshaming oma’s van beide kanten
Voor €29,89 aan boodschappen bij de ah waardoor ik maar 1 kraskaart kreeg. En m’n man en dochter waren er al een tijdje klaar mee dus ik kon ook niet nog iets kleins of nuttigs uitzoeken . Also ik raak dan zo enthousiast over dat krassen terwijl ik van de 8 gekraste producten alleen de wc verfrisser ook echt gebruik (de rest haal ik wel op en doneer ik dan).
hahaha ja deze actie pakt mij ook helemaal
gisteren echt chagrijnig dat ik voor 29,60 boodschappen heb gedaan
Zo blij met dit gedeelde leed! Ik zag het ook echt al voor het afrekenen op de handscanner maar iedereen stond al boos bij de kassa dus ik kon niks. Volgende x gaan ze maar lekker buiten spelen en doe ik in m’n eentje boodschappen.
ff ander leed
vind het echt stom dat zoveel mensen nu op van die meerdaagse hikevakanties gaan en daar dan helemaal gaaf/verheven over doen
ik hoor echt nog liever welke boeken je allemaal hebt gelezen op je all inclusive vakantie in antalya dan dat je een pijnlijke blaar had en je een keer spannend snel moest lopen omdat het ging onweren!!!
Ik heb dr Oetker mini pizza’s en daar ben ik eigenlijk best blij mee want wou die altijd al eens proberen haha
Mijn vriend had vanavond boodschappen gedaan en heeft de fucking bonuskaart niet eens gebruikt? Zo zonde!
Stuur hem een tikkie
Volgende keer snel een knijpzakje pakken!
Wow ik las dit echt alsof je over de vriend van @Max zei dat ze hem bij zijn knijpzakje moest pakken
Snap dit helemaal. Ik had dit gister en toen had ik afgerekend met een andere bonuskaart die niet aan m’n app is gekoppeld dus ga ik nu moeite doen voor een gratis blikje cola oid? (waarschijnlijk wel)
Dat mijn Duux ventilator ineens een raar zoemend geluid maakt zodra hij van links naar rechts draait en weer terug. In de stilstaande stand doet hij het niet gelukkig.
Waaaauw, ik kom terug van boodschappen doen en ik 2 franse bulldogjes op straat (!) Al die autos op de rem en moeilijk doen. Dus ik parkeer even verderop komen die 2 honden aan rennen.
Ik zie geen eigenaar, geen halsband of riem om. Dus ze in de gang gezet en rondje gelopen in de buurt en aan 2 mensen met hond gevraagd of ze hun herkende. Helaas niet en ik zie ook niemand zoeken.
Eerst dierenambulance gebeld, die gaven aan niet te kunnen komen want druk.
Dierenkliniek gebeld of ze de chip uit kunnen lezen, maar moet ik ze wel zelf brengen.
Ik die honden een touw omgebonden en in de auto gebracht. Inmiddels hebben ze wel hun behoefte gedaan in de gang (ik denk van de stress) maar liever daar dan in mn auto … ik breng ze naar de dierenkliniek.
Die assistente zegt meteen ooooh die ken ik, en roept naar dr collega dat de 2 bullies er weer zijn. Blijkt het al de 7e keer te zijn dat ze daar zijn gebracht?!
Dit kost mensen tijd, energie, stress, schoonmaak werk en het was super gevaarlijk!! Dus ik gevraagd of ze mijn nummer willen noteren zodat die eigenaar me kan bellen.
Dan ga ik toch echt wel zeggen dat dit niet normaal is. Maar de assistente zei dat die vent toch niet gaat bellen.
Ik ben echt boos.
Huh hij wil zn honden niet terug? Zitten ze nu nog bij jou of bij de dierenarts?
Dat is hier in de buurt ook een paar jaar geleden geweest met een hondje. Die eigenaar werd dan ook nog iedere keer boos als mensen het hondje naar dierenarts of opvang hadden gebracht en hij het diertje moest gaan ophalen “want hij kwam toch wel weer terug naar huis”. Omgekeerde wereld, hou je dier gewoon thuis
Ik woon in een stad z’n beetje onder een (kerk)toren er word op vaste momenten op het carillon gespeeld. Heb dit altijd wel leuk/gezellig gevonden, maar de laatste tijd trek ik het zo slecht? Heb ook vakantie dus hoor hem nog vaker dan normaal. En het zijn ook vaak dezelfde muziekjes maar soms ook zo lang. Het helpt ook niet om alles dicht te hebben, woon zo dichtbij dat het er gewoon doorheen komt
Mijn schoonmoeder die een blikje cola dat BIJNA over datum is niet meer durft te drinken. Ik probeer m’n vriend juist bij te brengen dat je niet alles gelijk weg hoeft te gooien na houdbaarheidsdatum als het nog goed ruikt etc, maar geen wonder dat dat zo moeilijk gaat soms
Jawel, hij komt ze wel weer ophalen. Alleen het gebeurd heel erg vaak. Ze zitten bij de dierenarts.
misschien eens openmaken dat die schijf in het midden niet meer goed zit? Die van mij maakte plots ook meer lawaai en toen zat die niet meer tegoei vastgedraaid waarna het probleem opgelost was.
@Barbamama het verbaasd me wel dat de instanties die dit probleem kennen dit nog niet geëscaleerd hebben en de dieren weggenomen hebben bij die persoon
Dieren wegnemen is volgens mij heel moeilijk in de praktijk.