Stel je persoonlijke vraag #55

Oh damn ik ben nieuwsgierig maar daar is het nu op dit moment te laat voor :waning_gibbous_moon::waxing_crescent_moon: dus ik ga niet lezen :ghost:

7 likes

Het is de volgende dag maar ik durf nog steeds niet

4 likes

Er zijn geen enge posts bijgekomen sinds je laatste reactie in dat topic

3 likes

Herkenbaar! Mijn man en ik hebben gezegd dat we geen kinderen willen. En ik zeg ook altijd heel stellig dat ik echt laat weghalen. Maar het lijkt me op het moment zelf toch wel heel moeilijk.

Maar ik hoop echt dat ik het wel kan, want de keuze is echt goed overwogen en ook ivm. dat we allebei de nodige mentale en man ook fysieke dingen hebben (gehad). Wij gaan gewoon geen goede ouders zijn en dat weten we. En buiten dat ben ik ook nogal gehecht aan mijn chille leven en doen wat ik wil. Ik ben wel pas 30 dus ik moet nog even overbruggen wel tot het echt niet meer kan.

1 like

Huh jouw man/vriend/whatever heeft toch kinderen?

6 likes

Nav deze post, heb jij een trauma?

• Nee
  • Ja, dat denk ik
  • Ja, is vastgesteld door iemand met kennis

0 stemmers

3 likes

Ja klopt, zijn wat ouder inmiddels. Maar mijn man heeft sinds vorig jaar een heftige burnout en fysieke klachten, dus dan weer een baby is helemaal niks. Slechte ouders klinkt dan wel gemeen ja eigenlijk. Bedoelde meer: voor wat het nu is, is jonge kinderen een heel slecht idee.

3 likes

Gehad. I am healed! Shaaar 2.0. Wachtende op mijn volgende trauma.

14 likes

Aangezien ik hier met wetsuit tanlines zit op mijn polsen en me afvraag hoe ik weet zo naïef kan zijn terwijl ik mijn huid inmiddels al 32 jaar ken.

Verbranden jou handen als ze niet insmeert?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik kom niet buiten

0 stemmers

Het ergste was nog toen ik in april/mei met een vriendin een tulpenfietstocht deed en het was bewolkt en ik had een jas aan en toen kwam ik thuis en had ik de bovenkant van mijn handen verbrand!?!?!?

2 likes

Ze verbranden niet maar eigenlijk zou ik ze wel moeten insmeren (dit vergeet ik vaak). Huidkanker schijnt vaak op handen te ontstaan heb ik wel eens gehoord, omdat die in alle seizoenen uv-licht krijgen en met insmeren vaak vergeten worden.

Het gebeurt niet standaard of zo maar heb wel eens lang in een wetsuit met lange mouwen aan een boot gehangen. Toen had ik een leuke tanline :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja durf je weer chocopasta te eten of is dat je volgende trauma? :joy:

4 likes

Alleen met langere fietsritten. Eén keer niet gedaan en sindsdien denk ik er altijd aan

2 likes

Nee, maar ik begin niet meer te hyperventileren als ik het zie en dat is winst!!!

Voor de TA hebben wij uv handschoenen gekocht en dat was wel echt heel chill. Misschien ook iets voor jou als je de hele dag buiten bent

3 likes

Ik smeer mn handen altijd in want aan handen kan je zien hoe oud iemand is dus hou ze graag zo jong mogelijk

4 likes

Er zijn ook wetsuit handschoenen!

3 likes

Jij zit op een bankje, op de helft zit zo’n divider/leuning en de bank is in totaal zo’n 1,5 - 2 meter lang. Dan komt er een fatbike aan met twee tienerknulletjes die naast je gaan zitten aan de andere kant van de divider. Ze zeggen wel hoi tegen je verder en zijn niet vervelend ofzo

Blijf je zitten?

• Ja
  • Nee sta direct op
  • nee sta na een tijdje op

0 stemmers

Ik stond dus direct op want ik wilde gewoon ff alleen zitten maar nu vind ik het zielig want ze deden niks verkeerd haha en ik zei ook geen hoi terug maar liep gewoon weg. Sociaal awkward hahaha maar dacht gewoon direct ik wil dit niet.

Het was in mijn scenario trouwens wel vrij laat, rond half 12, dus donker. Maakt dit een verschil?

• Nee was alsnog blijven zitten
  • Nee was sowieso opgestaan
  • Ja in dat geval was ik opgestaan

0 stemmers

4 likes

Ik had wel laatst in de Efteling dat ik lekker zat en er zo’n hele groep aan kwam, helemaal prima totdat eentje groen aanliep en zei dat ie niet lekker werd. Toen ben ik zo snel ik kon vertrokken haha

6 likes

Ik vind hangjeugd 9/10 keer echt gezellig

17 likes