1/20 kans op 25k is ook veel te weinig voor 4 maanden werk. Financieel redt je het dan niet als gezin van 5.
Dit doet me denken aan het enige seizoen van Expeditie Robinson dat ik ooit echt gevolgd heb (lockdown lol) en dat die ene rukker van Kris Kros Amsterdam oid erin zat, met een ZES WEKEN oude baby thuis. En ik geloof dat hij won of bijna won en toen zei ‘dit heeft me een betere vader gemaakt’.
jaaa yuki, die ging eruit bij de halve finale. dat was dat ellelange seizoen in kroatie
Ja die!!! Omg stel je voor je vent gaat vlak na de geboorte van jullie kind wekenlang gymmen op een eiland voor de teevee. Je hoeft de boot terug niet te nemen vriend xx
Heb wel eens een vlog gezien van hem en z’n vriendin of vrouw die ook zo is en ze leken echt extreem geïrriteerd door de aanwezigheid van hun eigen kind de hele vlog lang.
Neem dan geen kinderen als je de hele dag vooral wil doen wat jij wil doen
ja dit herinner ik me ook nog, op vakantie ofzo? helemaal geïrriteerd omdat hun kind te moe was en alle plannen daardoor door de war waren
edit: oh hier Mommybloggerstopic #8 - #3307 door Sarie
Ja nu ik de naam weer weet herinner ik me ook andere insta dingen van hen. Huftertjes met te veel geld en aandacht vind ik het. De ergste soort import ![]()
Ja zeg, een rondreis door Mexico ofzo inclusief boottochten en dan wilden ze 's avonds taco’s eten in een restaurant met keiharde muziek en de baby viel dan niet in de buggy in slaap. Wow, ik denk dat iemand die video hier heeft gedeeld, want verder heb ik heel weinig associaties bij deze mensen.
Edit: zie nu je link @Vuile_bitch !
ik had die ook later pas toegevoegd!
ik volg ze verder ook niet, kris kross maakt kutmuziek en voor mij is lizzy echt een typisch voorbeeld van zon doodsaaie nietszeggende 13 in een dozijn insta perfecte influencer
Hij zit ook niet meer in krisskross was toevallig van de week op insta, ze zijn allebei influ’s nu denk ik.
Heb je wel eens een spiraaltje gehad?
- Nee
- Ja en laten zetten deed geen pijn
- Ja en laten zetten deed medium pijn
- Ja en laten zetten en/of de nasleep was de fucking hell
0 stemmers
Poll geïnspireerd op een vriendin die nu al drie weken stuk gaat van de pijn en een huisarts die haar afscheept met ja hoor dat hoort erbij.
Ja, zetten vond ik wel te doen. Maar had de maanden erna af en toen hele heftige buikkrampen. Zo erg dat ik tijdens zo’n aanval alleen maar met pijnstilling en een kruik in bed kon liggen. ‘Hoort erbij en wordt vanzelf minder’ werd toen gezegd. Na 7 maanden marteling heb ik hem eruit laten halen.
Maar heb ook vriendinnen die 0 last hadden en er heel tevreden over waren. Dus heel persoonlijk denk ik.
0 pijn. Wel een koper spiraal en ik heb een kind (dan zou het minder pijn doen)
ohhh wist ik niet, wat een gemis. sterkte voor de fans
Ja, ik ging ook 3 weken stuk van de pijn (ondanks pijnstillers slecht slapen want de hele nacht krampen) en toen van de 1 op de andere dag was dat weg, daarna nog lang bloedverlies gehad, maar vervolgens 10 jaar niet ongesteld geworden en heel happy ermee geweest en dat zou ik nog steeds zijn als ik hem er niet 3 weken geleden eruit had laten halen omdat ik vanaf volgende maand ging proberen zwanger te worden en toen de vaders zich ineens vorige week compleet uit het niets terugtrokken ![]()
![]()
![]()
Ja toen noemde ze die arme baby een kleine heks toch ![]()
Ja dit had ik ook! Al zei mijn huisarts gelukkig niet hoort er bij, hebben toen nog een echo gemaakt of ie goed zat maar verder konden ze er ook niet zoveel mee, bleef pijn houden en op gegeven moment heb ik m er toen uit laten halen.
mirena zetten had ik geen last van maar eruit halen vond ik heel kut en pijnlijk en ook op psychisch vlak? i dunno het ging heel klinisch en in een ziekenhuis dus ook niet mijn vaste huisarts ofzo en ik heb me heel erg naar gevoeld daarna
en koperspiraal zetten, ik heb nog nooit zulke erge krampen gehad de weken daarna, maximale pijnstilling per dag en alsnog huilen van de pijn. maar dat hoort volgens mij helaas wel echt bij koperspiraal en the price you pay for hormoonvrij
Kom jij op insta ineens ook zoveel meiden tegen die een Bob laten knippen?
- Ja dit valt mij ook op
- Nee meid het is je algoritme
0 stemmers
De kramp na het inbrengen ik viel bijna flauw, daarna 9 maanden lang bijna constant bloeden, en toen de grootste grap, hij kwam er vanzelf uit met een tampon mee.