Bomen staan altijd net op de verkeerde plek en worden 90% van de tijd gekapt. Als ze worden ingepast gaat het tijdens de bouw vaak fout. Worden ze alsnog gekapt of gaan ze binnen 10 jaar dood. Ken maar weinig projecten waar dit echt goed gegaan is helaas.
Dat is toch het beste ooit??
Ja mn ouders hebben drie grote bloesembomen naast de zijkant van het huis. Toen kwam ooit iemand langs die zei dat ze gekapt moesten worden want ze waren ziek(?!) Hij wist alleen niet dat mn ouders dat stukje erbij hadden gekocht en dus staan die bomen nog. De rest is bijna allemaal gekapt. Vind dat nog steeds zo stom. En daar ging het niet eens om nieuwbouw!
Zo donker is schaduw van bomen toch ook weer niet. Als je in het bos loopt kan je toch ook nog steeds prima zien ![]()
haha sorry maar hier ben ik het zooo mee eens. Heb je dan ook 3 van die bolletjesbomen en witte bolhortensias? En natuurlijk klinkers.
oh en ergens buiten zoān vintage teil!
Wel klinkers en ook een terracotta keukenvloer, maar geen bol hortensia of teil ![]()
Ik zie nog wel wat ruimte voor een zinken teil! Ik vind je tuin leuk, maar wat is er gebeurt met die fabriekshape huizen joh
Ooooh ik vind tuinen vol met witte bolhortensiaās altijd zo prachtig! (Of roze of paarse) is dat kitch ja? ![]()
Liever een kitsch tuin dan een betegelde luchtplaats
Ja dat sowieso! Maar vind het gewoon uit mezelf al mooi, niet alleen als tegenhanger van alleen tegels haha
De miljoenenvillaās/panden die hier verderop staan en in veel steden op die manier te zien is, hebben hun tuin vol hortensias . Is echt 0.0 kitch aan. Het bloeit lang en geeft afscherming aan een gigantische tuin naast vaak de binnenstad. Jeetje wordt nu alles ineens kitsch. Wat is dit voor onzin haha. Dat een fuckin plant al kitsch kan zijn. We zijn niet in st willebrord met grijze kiezelstenen en 1 palmboom.
Bol hortensia:
- Is kitsch
- Mooi
- Geen mening
0 stemmers
Een palmboom in je tuin?
- Leuk, waarom niet!
- Dit vind ik kitsch
- Ik heb zelf een palmboom in mn tuin
- Nmsvpe
0 stemmers
Dit vind ik echt gelijk staan aan zon vinyl tuinposter met een buddha erop
Hoe kitsch woon jij? Dus je woning met alles erop en eraan, dus ook interieur/tuin/balkon/etc. Op een schaal van 1 t/m 10 met een 10 voor extreem kitsch.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Heel klein beetje kitsch hier door de souvenirs die mijn man door de jaren heen heeft verzameld.
Niet kitch, wel lelijk
Ik krijg altijd een error van een palmboom in Nederlandse tuinen, dat hoort gewoon niet in mijn hoofd.
Ik ben er ook niet zo van, maar vrienden van me hadden toen ooit zo een kleintje gekregen. En die is nu over de jaren echt enorm aan je toerden inclusief vaak echt prachtige bloemen. Die vind ik dus wel weer leuk haha.
Ik heb drie van die bomen en 5 witte bol hortensias. En kunstgras (om te voetballen) ![]()
![]()
Ik woon in een straat met twee heel grote eikenbomen voor de deur. Daglicht is in de zomer en winter idd bijna hetzelfde.
Maar wel stukken koeler in de zomer dan om de hoek (50 meter verderop) waar geen bomen staan.