Ik ben vrijwillig bezig met mijn pensioenoverdracht, jaarruimte en een pensioenrekening uitzoeken.
Hele koelkast schoongeboend vandaag, wie is deze meid.
Ik heb een abonnement afgesloten om m’n containers na het legen schoon te laten maken, had dit echt veel eerder moeten doen!! Ze gaan in een soort wasstraat voor containers en komen er stralend uit
Ohh dat lijkt me chill! Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Het kost 13,89 per maand voor twee containers en het is maandelijks opzegbaar! Dat vind ik in de zomer wel de moeite waard want de groenbak wordt hier echt smerig als het warm wordt
Nou dat is zeker de moeite waard!!
Ik weet niet zeker of het onder successful adulting hoort gezien het vooral zo’n werk was omdat ik niet regelmatig genoeg opruim/schoonmaak MAAR
Ik heb vandaag boodschappen gedaan, het HELE huis opgeruimd, super veel verhuiszooi/kluszooi opgeruimd, de gordijnen gewassen (omdat de kat erin gezeken had), nog twee wassen gedraaid, het hele huis gestofzuigd én gedweild, de badkamer schoongemaakt (mn vriend deed de wc’s), papier weggebracht en ik ben soep aan het maken voor morgen want er komt bezoek lunchen. Djeeees. Trots tevreden en uitgeput nu
Vaatwasser gaf net een foutcode en heb het zelf gefixt
Ik heb mijn wachtwoordmanager goed ingericht, en daar ben ik nog elke dag zó blij mee. Vooral als ik collega’s weer eens hoor klagen dat ze een wachtwoord kwijt zijn. Om nog maar niet te spreken over hun wachtwoord123-wachtwoorden.
Ik heb echt een hekel aan budgetteren en sparen maar krijg dan eens in de zoveel tijd weer zieke buikpijn. Dus ik heb vanavond alles uitgerekend, een automatische overboeking ingesteld voor vaste lasten en uitgerekend hoeveel ik netto overhoudt als ik eventueel meer ga werken. Heb ook direct een spaardoel gemaakt.
Vind dit echt net als huishouden zo’n ding dat als ik eenmaal bezig ben het allemaal wel meevalt en ik het stiekem ook wel leuk vind.
Ik heb voor het eerst een super duur matras bij een beddenzaak gekocht ipv bij de Ikea. Voel me helemaal volwassen nu in bed. Het ligt zo goed 🥹
Heb net mn hele koelkast van binnen gepoetst
Heb per plank ook een soort van logische indeling gemaakt.
Ik heb net een uur lang kartonnen dozen tot kleine stukjes lopen scheuren en snijden. Mijn schuurtje begon namelijk dicht te slibben door alle kartonnen dozen van het afgelopen half jaar. En aangezien ik het nogal uit de klauwen heb laten lopen past het nooit meer in de papiercontainer. De stort is alleen op gare tijden open, dus had ik bedacht alles tot klein formaat te scheuren, zodat het met de komende containerlichtingen mee kan. Een deel zit nu al in de container, het andere deel wacht heel geduldig in een krat tot de container geleegd is. Helemaal zere handen, maar vet trots op mezelf
Ik heb de Sinterklaas cadeaus al in huis, zojuist ingepakt én ik heb alle benodigdheden al in huis voor de surprise. Moet niet gekker worden
Show us!
Gezien de prijzen weer stijgen en ook de kosten van mijn telefoonabonnement weer omhoog gekropen waren, heb ik het verbruik van mijn MB’s van de afgelopen maanden bekeken en vervolgens mijn abonnement aangepast naar een lagere bundel. Toch een paar euro kunnen besparen (was pas echt succesful adulting geweest als ik dit eerder had gedaan maar ik pak deze winst, haha).
Ik heb afgelopen zondag m’n motoroliepeil en bandenspanning gecheckt/gefixt/bijgevuld omdat ik een paar dagen alleen weg ging naar het buitenland en geen zin had in autoproblemen
(Dat ik het allebei al bijna een jaar niet meer gedaan had even ter zijde…)
Heb voor het eerst zelf de banden van de auto opgepompt en ik leef nog
Ik had een paar broeken waar ik alleen zieke platform sneakers bij aan kon omdat ze anders te lang zijn en ik was daar opeens zo klaar mee. Toen bedacht ik me dat ik volwassen ben en een naaimachine heb en ik heb vanmiddag 3 broeken korter gemaakt echt ik ga flaneren
Ik heb net een lijst uitgezocht bij een lijstenmakerij en dat voelt heel volwassen. En nu wil ik alles graag opnieuw in laten lijsten, want wat maakt dat een verschil. Maar duur grapje.
(Er komt dan wel een canvas in dat ik voor een tientje op Vinted scoorde haha, dat heft het weer een beetje op)