Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Kun je iets met vert.zoeken (v.lookup)? Dan moet je even een tabelletje maken met het getal en de bijbehorende waarde en dan kun je daarin ‘zoeken’ met deze functie.

Dankje, alleen Hiermee ga je al tellen, dat wil ik (nog niet) ik wil mijn tekst omzetten in een getal.

Dus ik zoek een formule waarbij ik alle “rode auto’s in rij C om kan zetten naar getal 4, en alle blauwe auto’s naar getal 6. Dan gebruik ik daarna de aantal als functie om te tellen.

2 likes

Ik zou hier IFS() voor gebruiken: https://exceljet.net/functions/ifs-function

2 likes

Fitbit wat ik zocht, dankje!

1 like

Ik wil graag een extra wachtwoord of melding krijgen (of bijv 1 min wachten) op bepaalde apps, (android samsung) want zit teveel op de socials vind ik, en check te vaak werkmail op mijn telefoon ook uit automatisme. Hebben jullie daar fijne tips voor ? Een bepaalde app of functie. (Liefst gratis)

Dacht dat er ook een soort mobiel afkick topic was maar die kan ik niet vinden.

Geen tips voor je maar ik denk dat je deze zoekt:

1 like

Nieuwe Android update komt wel met zo’n soort functie volgens mij, private space heet het. Volgens mij kun je dan een deel van je apps extra beveiligen met een wachtwoord bijv.

2 likes

Is er iemand met veel verstand van Word hier? :sob: Ik help iemand met zijn scriptie en door de voetnoten onderaan elke pagina is het bijna niet meer te lezen.

We willen de voetnoten allemaal naar de laatste pagina verplaatsen in een soort bijlage. Ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand hier enig idee of/hoe dat kan in Word?

Snelle Google geeft dit, werkt dat niet?

At the bottom of a page, right-click the footnote text area, click Note Options, and then click Convert. Finally, click Convert all footnotes to endnotes

3 likes

Wel even checken of dat mag qua opmaak van uni/hogeschool

4 likes

Ik wist dus niet dat je dat voetnoten in een bijlage endnotes waren :sweat_smile: dus legde de link niet helemaal

@vitaminwater Dat is wel belangrijk inderdaad, ga ik eerst wel even vragen/doorgeven, bedankt!

2 likes

Okee, ingewikkeld misschien, maar ik gebruik sinds gister een Apple Watch, voornamelijk voor sporten.
Ik gebruik Strava voor hardlopen,
Fitbod voor krachttraining en registreren van spierherstel
En nu dan mijn Watch voor zwemmen en wandelen.
Maar hij registreert alles dubbel haha. Weet iemand hoe dat kan? Want nu heb ik eigenlijk niet zoveel aan de Apple Watch.

Zet je je workout dan ook aan op strava bijv? Ik heb strava aan m’n apple watch gekoppeld, alle workouts zet ik alleen aan op m’n apple watch en dan kan je het daarna op de andere apps zetten (op strava kan dit ook automatisch maar handmatig vind ik handiger)

Ja met hardlopen en zwemmen zet ik Strava aan. Ik denk dat het probleem in Fitbod zit. Jammer, want hoopte dat ik op die manier overzichtelijk mijn spierherstel bij kon houden, maar dan zijn er volgens mij teveel linkjes tussen de verschillende apps

Of ik zou inderdaad alles bij moeten houden met Apple Watch en dan handmatig de workouts naar de goede app overzetten, zoals jij zegt!

@Jumpsuit

Npo app op de ipad, door en terugspoelen

4 likes

Huh, dit is geen rondje met exact 10 sec. vooruit en achteruit. Ja dat kan ik ook wel hahaha :neutral_face:

Jawel het staat er zelfs in haha

2 likes

Laat dat 10 sec. Rondje maar zien dan.

Ja ik krijg het niet beter op de foto… hier nog een video (even verwijderd omdat je mensen hoorde praten)

1 like

Haha nee het is niet hetzelfde als op prime, netflix etc. En nee, ik zie het nog steeds niet. Geen man overboord hoor, er zijn zillion ergere dingen in de wereld.

1 like