Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik probeer het vanavond even, heb wel op beide apparaten de nieuwste update.

Vandaag is mijn vriend zijn oplaadcase van z’n apple airpods verloren. Nu wou ik net een nieuwe bestellen en die dingen kosten 80€?! :scream: voor 50€ meer heb je meteen een nieuwe set…
Bestaat dit ook in knock-off versie?

Marktplaats? veel mensen verliezen 1 airpod.

1 like

Good thinking, daar ga ik even op zoek !

3 likes

duurt het bij jullie ook een tijdje voor je apple saldo is opgehoogd als je het gewoon direct via je bankapp erop zet?
ik vind het echt fokking irritant

ik wil ook eigenlijk dat de abbo’s die ik op apple heb gewoon van mn rekening worden afgeschreven via mn apple account maar lijkt niet te kunnen. echt irritant want dan is mn prime en icloud steeds verlopen en kan ik het niet gewoon verlengen en meteen kijken, maar moet ik duizend jaar wachten tot die saldo ophoging is verwerkt

1 like

Mijn iPhone zit zogenaamd vol, weet iemand hoe ik kan instellen dat mijn appjes worden opgeslagen in de cloud?

Ik laat Prime en iCloud via PayPal lopen, misschien kun je dat doen? Dan wordt het inderdaad gewoon van je rekening afgeschreven.

Kan iemand wel op basic-fit inloggen? Ik krijg een bericht dat hij de portal niet kan vinden…

1 like

Er is sinds een tijdje een nieuwe app van BF, ik had de oude ook nog en kon toen ook niet reserveren. Even nieuwe opzoeken in de store!

2 likes

Ik heb de nieuwe app opgezocht maar hij zegt dat ik hem niet kan downloaden op m’n huidige locatie :woozy_face: weird
Heb nu maar via de website gereserveerd :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh apart, eerst stond er ook dat ik niet kon reserveren omdat ik betalingsachterstand had maar dat kwam doordat ze zelf de betalingen op pauze hadden gezet :rofl: nou goed, morgen om half 1 heb ik reservering dus dat wordt weer genieten van de spierpijn komende dagen

1 like

Maar als je dan je telefoon erbij pakt en je Airpods zijn verbonden met je iPad, dan pakken ze niet meteen het geluid van je iPhone over toch? Dat kan volgens mij niet, dan zou je bij wijze van zelfs twee dingen tegelijk kunnen afspelen? Dus je moet dan eerst switchen van apparaat.

1 like

Ehm nouja ik heb eigenlijk altijd mijn telefoon en ipad samen in bed liggen en als ik dan mijn oortjes indoe en op mijn ipad iets afspeel dan snapt ie dat gewoon. Als ik daarna wil gaan wandelen en dan spotify op mn telefoon aanzet lukt dat ook gewoon
Ik weet niet of ik in een seconde kan wisselen ofzo maar ik heb ze nog nooit moeten ontkoppelen of opnieuw verbinden of wat dan ook

Ooh oke, misschien komt het ook door mijn relatief oude iphone 7 en macbook (2015). Het is bij mij ook niet dat ik de ene uit moet zetten of dat ik de oortjes eerst terug in de case moet doen. Puur dat ik even in het geluid-menu ze dan even moet aanklikken om te switchen als ik ervoor een ander apparaat verbonden had.

Schermafbeelding 2022-01-14 om 23.32.06

Kijk hier heb ik ze ingedaan, staan aan en verbonden, maar dus op mijn telefoon. Macbook staat nog automatisch op de eigen speakers.

Maar ik heb er geen problemen mee hoor. Het is wel interessant hoe het werkt.

Ja bij mij werkt dit ook gewoon! Zit heel vaak om en om op m’n iPhone (12) en ipad (air 2019) en dan wisselt die automatisch en echt binnen een seconde. Zie dan automatisch boven in m’n scherm staan airpods verbonden. Heb wel airpods pro misschien komt het daardoor.

3 likes

Ik heb ook pro maar dus te oude iphone en macbook blijkbaar :sweat_smile:

1 like

Mij iPhone is ook net zo oud, macbook wel iets nieuwer.

2 likes

Ik heb nu een iPhone 7 en ben daar tevreden over; maar hij is “vol” en moet daarom een nieuwe (heb alle mogelijke ruimte al leeggemaakt, het nieuwste besturingssysteem kan er niet op dus apps werken niet meer).

Ik wil zo min mogelijk geld uitgeven voor een zo groot/goed mogelijke update, zodat ik niet over 1 jaar weer hetzelfde problem heb, maar ik zie door alle iPhones t bos niet meer…

Wat is de beste keuze?

  • iPhone 8 64gb (refurbished €205)
  • iPhone X 64gb (refurbished €308)
  • iPhone XR 64gb (refurbished €344)
  • iPhone XS 64gb (refurbished €340)
  • iPhone 11 64gb (refurbished €469)
  • iPhone 11pro 64gb (refurbished €599)

0 stemmers

1 like

Heeft iemand wel eens zijn telefoon via Swappie verkocht?
Mijn nieuwe iphone komt zo binnen, normaal verkoop ik de oude via FB of Mp, maar dat is elke keer best een gedoe.
Ik zag op twitter Swappie voorbij komen maar had er hiervoor nog nooit van gehoord.

1 like

Het is gelukt! Geen idee waarom het nu wel lukt en eerst niet. Heel fijn om nu snel te kunnen wisselen.

1 like