De kamer is 2,80 x 3,80. Met de deur gelijk aan de linker kant dus op zich wel makkelijk in te delen. Maar ik zou niet weten hoe. Zelf had ik in gedachten om het bed of gelijk voor de deur te zetten met een nachtkastje (thanks voor dit idee van je foto! Had hier helemaal niet aan gedacht) of helemaal rechtebovenin de hoek en dan niet voor het raam maar langs de muur. Misschien is dat wel makkelijker met de kast. En dan zou ze naast de kast nog een speelplekje oid hebben.
Jouw dochter heeft ook een speelplekje; gaat ze daar vaak mee spelen na bedtijd? Dit is namelijk wel een ding, ik denk dat onze dochter dit wel gaat doen als ze zelf uit bed kan komen.
Dit is de plattegrond. De getekende lijn onderaan is omdat de muur verplaatst moest worden dus de 4,50 klopt niet.
@itakepictures ahhh ja, die commode moet natuurlijk ook nog mee. Shit. die was ik helemaal vergeten.
Wij hebben de kast aan de muur nu ook niet vast omdat ze altijd onder toezicht boven is en niet uit bed kan maar als ik zie hoe snel onze commode naar voren kiept als je 3 lades tegelijk open hebt leek het me wel verstandig maar wist niet of het gebruikelijk was.
Bedankt voor alle tips! Ik ga ze straks allemaal bekijken en inspiratie op doen.