Dierentuin abbo, babyzwemlessen, fotoshoot met het gezin, een illustrator die een portret van jullie maakt, muziek op schoot, 5 mooie prentenboeken, kaartjes voor de Efteling.
Iemand gebruikte een (medische) spray voor erge luieruitslag. Weet iemand welke ik bedoel?
Edit: nou ineens komt het in mij op: cavilon spray
Die grote grimms blokkenset
Ja dat was ik! En idd cavilon spray
Bedankt voor de cadeau ideeƫn allemaal! Zitten leuke dingen tussen, ga er nog eens rustig naar kijken.
Het haar van mān dochter pluist altijd zo snel. Ze heeft gewoon steil haar wat ik vaak in een staart of knotje doe maar bij de haargrens allemaal van die sprietjes. Wat is handig spul om daar voor te gebruiken zonder dat de aanzet er gelijk zo vet uit ziet?
Dit heeft mijn middelste ook. Zo irritant! Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt hier. Ik doe het nu vaak met extra speldjes.
Op instagram zie ik daarvoor altijd van die waxsticks en van dat Cream spul in zon rode tube. Dae heet dat ofzo
@Perzik Meteen naar het Zoldertje geweest en idd heel fijn geholpen. Nog een maat groter dan ik dacht, 22 al. Wel
Bedankt voor de tip!
Hopelijk wel naar je zin? Beneden in de outlet niks kunnen vinden?
Deze categorie stind niet in de outlet zei hij
Al geen allereerste schoentjes meer, maar net iets steviger. Ik geloof het naar, haha. Volgende ronde kunnen we daar kijken.
Ik vind zelf van die sneakers een beetje idioot staan bij zoān klein kind, maar ze lijken allemaal op elkaar dus we doen het er maar mee. Hebben nu donkergroen gekozen met klittenband.
Ze ging wel meteen nog enthousiaster lopen, dus dat is wel heel leuk. Nu kunnen we ook zelf naar buiten
Iemand een idee hoe de kiabi winterjassen vallen? Ik twijfel tussen 4 jaar 98-107 of 5 jaar 108-113. Dochter droeg vorig jaar een maat 98 jas (sergeant major) en dacht nu dus voor 104 te gaan maar dat valt er dus tussen in? Hopelijk iemand met ervaring hierš
Ben bij Hans en Grietje in Zeeuwolde geweest, vind het wel een aanrader! Zeker als je kids zelfstandig kunnen spelen is het echt heel leuk, zo veel te zien en te doen.
Zou de grootste doen. Vind alle Franse dingen altijd zo klein vallen en winterjas wil je nog eens een trui onder doen.
Je moet ook niet vergeten dat je hem wel tot maart/april nodig hebt.
Iemand tips voor mijn dreumes van 21 maanden. Hij doet zijn dutje gewoon in zijn ledikantje en in de avond gaat hij ook gewoon in zijn eigen ledikant slapen maar nu sinds 2 dagen wordt hij dan hysterisch wakker na 2/3 uurtjes en het enige waardoor hij stil wordt als hij dan in onze bed komt.
Gister had ik ook geprobeerd om hem in zijn eigen kamer te troosten en dan steeds weg te gaan naar hij bleef maar krijsen.
We gaan nu ook een weekje met vakantie dus zijn routine zal sowieso verstoord raken maar als we terug zijn wil ik dit wel weer oppakken. Maar geen idee hoe, normaal heeft hij dit probleem bijna nooit, hooguit 1x per maand.
Heel herkenbaar!! Wij hebben dit half jaartje geleden ook gehad bij onze toen-nog-dreumes. Wij zijn gewoon elke keer terug naar binnen gegaan, hebben haar getroost, gezegd dat wij in de kamer naast haar waren en ze lekker mocht gaan slapen en weer plat in bed gelegd. Moesten wel 2 uur lang op en neer, maar na een paar dagen was het toen gelukkig weer over.
Heb niet veel ervaring hier mee, maar ik ben zelf niet dol op baby dry. Ik gebruik ās nachts harmonie (en overdag premium protection, nooit baby dry). En eventueel een luierbroekje erover (ik vind die van Kruidvat pure&soft fijn).
Pampers is vandaag trouwens nog 1+1 gratis bij AH
Heb je al een ander merk geprobeerd?
Pampers sloot bij mn zoontje niet mooi aan en daardoor lekte hij door. Dit hadden we al minder bij kruidvat en uiteindelijk was etos de juiste match voor hem!
Reguliere maat want die valt wat groter dan de andere pampers.
Pampers lekken in de grotere maten bij ons door in de nacht, met Huggies nooit enig probleem gehad. Ik denk inderdaad dat het de pasvorm is.
Nu hij 3+ jaar is overdag zindelijk gebruiken we geen wegwerp luiers meer. Weet niet of je ervoor open staat, maar ik gebruik nu voor de nachten wasbare luier 2-delig, was even zoeken naar de juiste, maar helemaal blij mee!