Is er een manier om een Instagram reel als filmpje te plaatsen? Zoals bij een YouTube linkje? Als ik de link plaats en wacht dan maakt ie er een foto van
Is er ook een plek waar vacatures geplaatst mogen worden?
Nee, dat valt voor ons onder de commerciële berichten en aankondigingen van organisaties/bedrijven.
Is het forum bij iedereen tergend langzaam vandaag? krijg maar de helft geladen en duurt alsnog heel lang, bij andere sites is het niet. Nu ja tijd om wat anders te doen
Alleen foto’s laden bij mij niet
Edit: vals alarm, werkt nu wel weer
ik vind het wel grappig dat iemand je bericht verplaatst en er dan niet op antwoord
op m’n computer lijkt het nu wel te werken maar op m’n telefoon niet.
kon de zoekfunctie dus niet efficient gebruiken anders was ik naarh et meld-problemen-hier o.i.d. topic getogen.
Da’s expres sgat, even kijken wat de reacties zijn
ah shit, verpest ik net zelf de zaterdagmiddag-relsessie
Bij mij hetzelfde. Ik zat al te klagen over traag internet, maar dat was dan denk ik toch niet het probleem
Bij mij laden afbeeldingen ook niet inderdaad.
Bij mij sinds gisteravond!
Wij merken zelf ook dat foto’s langzaam laden. We kijken er naar!
ik heb er geen last van trouwens, superieur vlaamsch internet
Dat was al langzaam dus nul verschil.
Ik merk trouwens voor mijn gevoel wel verschil tov vanmiddag, maar kan tussen mijn oren zitten.
Het gaat nu super!! Eindelijk weer het normale forum terug, haha
Is het misschien een idee het fitbit/apple watch topic samen te voegen tot een smartwatch topic? Gezien er ook nog garmins, samsungs, en vast andere merken zijn.
Hoi! Ik heb gezocht in de FAQ en in de zoekfunctie maar ik kan het niet vinden: hoe zet je ook alweer een user op ‘negeren’ (dus dat je iemands posts niet meer ziet)?