Waar erger je je aan? #15

Als mijn man kookt dan gebruikt hij voor alles wat hij gesneden heeft een apart bakje, dus voor de ui, tomaat, paprika, spinazie etc. Zelfs voor een geperste knoflookteen wordt er een bakje gepakt. Hierdoor staat onze toch al niet al te grote vaatwasser zo snel vol en haalde ik vandaag 8 (!) bakjes uit de vaatwasser die hij gister nodig had.

10 likes

Is hij influencer? Echt iets wat een food influencer zou doen om een recept te laten zien

8 likes

Was dat maar zo, dan verdienden we er in elk geval nog geld mee

4 likes

Dit doe ik ook :grin: heerlijk overzichtelijk koken zo. Maar ik heb een normaal formaat vaatwasser in mijn eentje die af en toe toch ook even doorgespoeld moet worden :joy:

4 likes

Ik krijg om de zoveel tijd een of ander vaag clubblad voor wappies in de brievenbus. Geen idee waarom, het beland ook direct in de prullenbak maar ik wil die troep niet in de brievenbus. Maar ik heb ook geen idee wie dit er in stopt en dus ook niet hoe ik er vanaf kom.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Taalergernissen

Is het de andere krant oid?

Ja die maar ook ‘gezond verstand’ geen idee of dat dezelfde zijn.

1 like

andere krant heeft gewoon een site, miss heeft iemand die je haat een abonnement voor je afgesloten? :sweat_smile:

Haha dat zou wat zijn. Maar ik krijg ze van iemand hier uit de buurt, ik weet alleen niet van wie. De hele straat krijgt 'm binnen en ze worden op de meest vreemde tijden in de brievenbus gepropt. Vanochtend had ik er ook weer een.

3 likes

Ah dat is wel irritant, kan je ook niet zoveel tegen doen ook.

1 like

Ik haat het dat wanneer je klaagt over geluiden van buren, mensen zeggen ‘dan moet je maar in een hutje op de wei gaan wonen!!’ BITCH I FUCKING WISH!! Dat kan ik alleen niet betalen!

14 likes

Nee joh wss geen hater maar juist iemand die het allerbeste met je voor heeft en het je gunt om wakker te zijn toch :white_heart:

3 likes

Ja echt top toen ik bij mijn buurman om half 4 's nachts weer eens aan de deur stond of ie aub de muziek uit kon zetten voor de derde keer in 2 weken. En dat hij zei “als je er niet tegen kan moet je niet in een flat gaan wonen”

5 likes

Ik ben echt blij dat ons appartementencomplex regels had haha. Zo kon elke overlast gewoon verhaald worden op het regelement en was er nooit gezeik.

2 likes

Een hutje op de hei is toch vaak juist veel betaalbaarder dan een fatsoenlijk appartement midden in de stad? Ik zou voor mijn huur iig een groter appartement in een buitenwijk of een huis in een dorpje buiten de stad kunnen huren. En natuurlijk kun je daar ook overlast hebben, maar ik heb in een buitenwijk gewoond en dat is zoveel stiller dan waar ik nu woon.
Maar ook zo ontzettend veel saaier… dan neem ik de buurman die piano speelt op de gekste tijden en de kinderen van de andere buren die elke ochtend (ook in het weekend) gillend door het trappenhuis rennen wel voor lief hoor

4 likes

Met hutje op de hei word niet alles behalve een flat bedoeld he. Feit is gewoon dat we allemaal op elkaars lip wonen. Ook in een rijtjeshuis of 2 onder 1 kap ervaart men soms ‘overlast’. Enige plek waar je dat niet zou hebben is vrijstaand ergens. Maar vraag me af of je dat voor jouw huur zal vinden.

1 like

Ik huur sociaal. Voor deze prijs vind ik absoluut geen vrijstaand hutje op de hei, plus er zijn denk ik helemaal geen sociale huurwoningen die een hutje op de hei zijn :joy:

8 likes

Soms werkt mijn pre work out pas als ik klaar ben met sporten en ik moet nog gaan werken. Nu moet ik dadelijk helemaal raar gaan werken

4 likes

Ik ging helemaal independent woman een lampje in mijn auto-achterlicht vervangen, ging tot nu toe redelijk vlot. Lamp eruit alles, maar nu krijg ik drie schroeven er niet uit omdat ze helemaal verroest en doorgedraaid zijn. Heb alle trucs op internet geprobeerd ook.

En nu heb ik mijn vriend alsnog moeten bellen voor hulp en gaan we ze straks samen uitboren. Ik wilde dit alleen doen, maar ook ben ook weer te chicken (pun intended) om er zelf aan te beginnen :rage:

Edit: kruipolie en creatief met een doppenset gedaan en het is nondeju gelukt

20 likes