Waar erger je je aan? #17

Waarom stiekem?

4 likes

Ik roep altijd overal dat ik mac haat

8 likes

Het slaat nergens op maar soms is het gewoon lekker om ‘stiekem’ te eten

20 likes

maar het is niet zo?? hoezo dan hahaha

3 likes

Ja leg me dat maar eens uit.
Ik vind het echt best goor en inferieur aan de snackbar. Maar dan rij ik langs één bepaalde Mac vanaf m’n werk en dan lonkt zo’n zakje zoute friet met die groene macsaus toch. En dat zo wegwerken in de anonimiteit van je auto, met een colaatje. Ja…

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Taalergernissen

Ik heb heel veel dropjes gegeten en nu kan ik alleen nog maar poepen. Waarom ben ik zo dom?

Waarom is dit bericht verplaatst naar dit topic? :o_o:

3 likes

Geen reden, alleen een oorzaak, hij was meegegaan met het andere bericht. Bij dezen weer ongedaan gemaakt.

3 likes

zat eindelijk helemaal genesteld op de bank om m’n serie verder te kijken maar nu doet m’n netflix het niet en ik ben zo onredelijk geïrriteerd :angry: keek al de hele dag uit naar dit moment

5 likes

Dit is zo’n grote teleurstelling he? En niets anders op tv voldoet dan. Ik voel je pijn!

4 likes

Amsterdammers die er altijd bij moeten vermelden dat ze er ook geboren en opgegroeid zijn :yawning_face:

5 likes

Hele redelijke ergernis juist!

1 like

Bridget Maasland in de docu van Kelly. Ze heeft vroeger een kut opmerking gemaakt dat ze eens dezelfde jurk droeg als een man op een of ander event, en maar lachen, maar in de documentaire snapte ze nu wel hoe Kelly zich voelde, wanf ze was ook een vrouw die wel eens nageroepen werd. Ook dat dat nog maar 10 jaar terug was, maar ze doen alsof dat echt veeel langer geleden was

6 likes

Sowieso Bridget Maasland.

Toen ik journalistiek studeerde kwamen er regelmatig filmpjes van haar voorbij om te laten zien hoe interviewen NIET moet.

7 likes

Verbaasd me niks! Vond haar inderdaad altijd al een trut

Een goede vriendin is verkouden en ze doet echt alsof de WERELD VERGAAT. Ik word ook om het uur op de hoogte gehouden via Snapchat met foto’s van 1000 en 1 medicijnen, middeltjes, soepjes. Het is een verkoudheid. Doe even normaaaaallllll

3 likes

Ohhhh ik heb er ook zo een :tired_face:

1 like