Ik vind het een praktische oplossing maar tegelijkertijd zo’n raar idee dat je een bijzonder moment wil vieren met mensen die je dierbaar zijn en dat een van die mensen dan halverwege pas aan kan sluiten vanwege geld.
Als ik een vrijgezellenfeest zou geven (haha nooit) zou ik echt niet willen dat een van mijn vrienden maar half mee kan doen omdat het feest dat ik geef gewoon te duur voor sommige mensen is. Dat gaat toch helemaal het hele doel van zo’n feest voorbij? Dan zou ik echt liever met z’n allen in een park gaan zitten dan ‘o babushkababy komt later want die kon het eerste deel niet betalen’. Hoe sad is dat?
Dat iemand uit mijn sportteam net appt ‘ik ben niet bij de wedstrijd vanavond ’
Oke, nu zijn we dus met te weinig??? Terwijl ze eerder aangaf gewoon te kunnen, gisteren nog vroeg of ze mee kon rijden en dan nu dit. Sommige mensen lijken echt niet te vatten dat een teamsport wat minder vrijblijvend is dan in je eentje een rondje hardlopen
Ja, ik heb hetzelfde maar ik weet ook vaak dat het bij dit soort dingen om een heel apart samengesteld gezelschap kan gaan. Dan is dit soms de route van de minste weerstand haha. Wij hadden ook dat sommigen bijv tijdtechnisch de hele dag konden, en de bruid vond het alleen maar een leuke verrassing dat er aan het eind nog extra mensen aansloten. Dus het hoeft helemaal niet zo te voelen.
Whatsapp heeft een functie daarin kun je instellen dat je eerst goedkeuring moet vragen voor een groepsapp. Ideaal.
Ik kwam ook een lieverd tegen die een kaartje had gemaakt voor een hamster? Was dat ook hier?
Ik denk deze post? Nog steeds fantastisch.
Jaaaaaaa
Ik was hier toen helemaal niet haha maar wat ontzettend liefff
Ja, maar echt. Dan stuur je ook je bericht met toelichting of weet ik het wat en dan zien zij dat weer niet omdat ze pas later accepteren. Zo irritant
hahahahaahha ik heb dit toen helemaal gemist, wat geweldig dit ‘9 cm’
Hoe ik een dertiger ben en me nog steeds niet kan kleden???
Ik ben zo’n iemand die in willekeurige shirts van de mannen in haar leven sport, en vandaag viel mijn keuze op één of ander flubberig lichtgrijs hemd… niet zo wijs. Toen ik voor de spiegel aan de slag ging met losse gewichten nadat ik op zo’n soort machine had gezeten:
(Niet ik op de foto helaas)
Zag ik dat ik twee GIGANTISCHE, ronde zweetplekken onder mijn borsten had.
Beetje dit, maar dan niet hot:
Haha ja, snap ik ook wel weer.
Ik ga bij mijn vriend inwonen wat heel fijn is, maar ik kan geen enkele meubelstuk mee nemen en ik ben daar eigenlijk best verdrietig om… Was heel trots op mijn eerst gekochte spullen. Het is gewoon dat het niet past… Ik heb een tafel van 2.20 en 8 stoelen. Daarnaast een dressoir van 1.90. Ik heb een heeeeele lange woonkamer en al mijn meubels zijn huge.
Hij heeft een kleiner koop appartement en is vierkant en niets past er gewoon in. En alle marktplaats mensen willen alles mee nemen voor 10 euro ipv een normaal bedrag. Zo’n zin om alles gewoon in een opslag te zetten.
Doe het! Ik heb alles weggedaan toen ik ging samenwonen, nu spijt.
Zoek hulp hiervoor. Ik heb ocd en binnen een half jaar na de start van mn therapie was ik ‘genezen’ verklaard en kon ik weer normaal leven. Het gaat nooit helemaal weg maar ik heb echt 4 jaar van mn leven vergooid aan die klote ziekte en mezelf alleen maar zieker gemaakt door toe te geven aan de dwang.
Bij mij zijn pas 2 vriendinnen op kraamvisite voor mijn nieuwe kat geweest en ze hadden allemaal cadeautjes (speelgoed!) bij zich. Zo leuk🥰
Ja, dit vind ik helemaal vervelend inderdaad!
Dat ik 32 jaar ben en de wasstraat nog steeds eng vind. Als het kon had ik op straat mijn auto gaan wassen
Heb 1 collega die echt niets uitvoert en overal mee weg komt door een vlotte babbel en humor. En als jij dan een keer één ini mini dingetje fout doet (iets zoals vrijdag 9 maart noteren ipv vrijdag 8 maart) dan moet dat even plenair in de meeting worden gedeeld😂 Maar zelf iets doen, overnemen of oppakken… nee.
Maar dat kan toch soort van door naar zo een cabine te gaan?