Waar erger je je aan? #19

Our people :handshake:

4 likes

De prosecco bij de lidl is ook top en maar 4 of 5 euro!!!

3 likes

Ik ren nu direct naar de Lidl. :heart_eyes:

1 like

Ik ben ook fan van lidl alleen “mijn” lidl heeft geen vers brood(afdeling) en is mini dus heeft alleen normale kassa’s :wilted_flower: anders zou ik er veel vaker komen

2 likes

Ahhh ik wil wel vaker naar de Lidl maar die zit op 10min fietsen en ik haat het om boodschappen te doen op de fiets en de AH zit precies de andere kant op. En het is altijd heel druk. En niet aaalles is goedkoper dus dat moet ik dan weer uitzoeken. Maar ik ga het toch weer eens een kans geven binnenkort!

5 likes

Jongons vergeet de dirk en vomar niet 🫶🏼

En eigenlijk moet ik dit allemaal gaan verplaatsen naar Algemeen supermarkten topic ipv te reageren sorry @Lula

8 likes

Ja ik ben mega fan van de Dirk. Kom eigenlijk bijna nooit meer bij de AH want Dirk heeft bijna alles en is een stuk goedkoper. Kan zo snel alleen amandelpasta bedenken qua dingen die ik regelmatig gebruik en waarvoor ik af en toe naar de AH moet.

5 likes

Of nettorama, echt enorm fan van hun winkel!

3 likes

Wel jammer dat de eigenaar van lidl een zionist is.

14 likes

Huh die zitten toch in de scanner?

2 likes

Voor fruit en groente wel ja. Maar ze wegen je boodschappen tijdens het scannen. Als jij iets niet scant, maar je boodschappentas aan de kant van de gescande dingen wel zwaarder wordt, weten ze dat je er iets in doet zonder het te scannen.

Die zijn echt zoveel goedkoper! Soms gewoon 1/3 van de prijs van wat iets bij AH kost

2 likes

Aan iedereen die het woord “rommelen” of “rommelig” gebruikt. Bijvoorbeeld: “ik heb lekker in huis gerommeld” of “het was een beetje een rommelige week”. Ik kan het gewoon echt niet aan. Ik vind het zo’n burgerlijk saai woord en ik gaap gewoon al als ik me probeer in te beelden wat een “rommelige week” betekent. En ik hoor het ook gewoon voortdurend want rommelen is in heb ik het idee

17 likes

Ook lekkere wijnen daar (wel even goed zoeken, zit ook genoeg bocht tussen).

3 likes

Klein leed maar er is een cottage cheese tekort bij de AH’s in mijn stad😩 Ik had er zoveeeeel zin in

1 like

Zou dat dan net als die flatbreads door TikTok komen, of is het puur toeval?

2 likes

Die gruner veltliner is echt top

3 likes

Dit was bij mijn supermarkten vorige week, maar nu weer vollop aanwezig. Misschien is er een estafette run op de cottage cheese

Ik zag een recept bij Titia Hoogendoorn voor een pizza met een cottagecheezepizza, die ze van tiktok had.

1 like

Ik ben een weekend weg met vrienden en ben m’n lactose-pillen vergeten, dus dat is al vrezen, hebben we net een hele wc rol verspild om mee te zwaaien/dansen op Les Lacs du Connemara voor de belgen/Daan kom ich mer aon voor de Limburgers, sorry maar ik heb dit wc-papier nodig mensen.

15 likes