Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Nee… echt een crisis bieb

Zo tering lang gewacht tot iemand uit mijn afstudeergroepje eindelijk zijn wetenschappelijk onderzoek deelt zodat het onderzoeksrapport afgemaakt kan worden. Nou het is niet wetenschappelijk, zit vol plagiaat en bevat allemaal info die we al hadden in het vooronderzoek :roll_eyes:

Ik word echt pissig als hij meelift op wat ik en iemand anders hebben gedaan en daardoor afstudeert want hij verdient het oprecht niet. Tegelijk ben ik ook bang dat ik door hem ga zakken maar ik heb gewoon bewijs van wat ik allemaal heb gedaan dus hopelijk komt het goed

Die ellenlange reclame van Stichting Dierenlot. Ik word dan echt argwanend over wat ze met donaties doen want zoveel zendtijd kost :moneybag: :moneybag: :moneybag:

25 likes

Ja dat vind ik ook zo raar. En ik had ooit zo’n 3 euro smsje gestuurd, nummer kwam op tv of in de bios, word ik vier maanden later gebeld met een bedankje en of ik maandelijks wil gaan doneren. Lekker laat??

1 like

Je kan even opzoeken of ze een CBF-keurmerk hebben. Als dat zo is dan mogen ze maximaal 25% van de opbrengsten uit donaties gebruiken voor kosten als personeel, campagnes en reclamespotjes en dan komt je geld dus in principe goed terecht.

5 likes

Ik word vandaag door de huisarts gebeld tussen 9 en 12 oid en dan ben ik dus de hele ochtend een beetje gespannen ofzo? Terwijl het niet spannend is verder haha. Maar ik vind zo’n time window gewoon heel irritant en durf ook amper naar de wc want zul je zien dat ze net dan belt!!!

7 likes

Hahaha, ja dat heb ik ook altijd! Dan stel je al je klusjes uit en bellen ze uiteindelijk om 11:50.

1 like

Ik wil nu naar het postkantoor om een pakketje weg te brengen en ik zou gelijk een kaartje van mijn vriend wegbrengen, maar hij moet dat kaartje nog schrijven en zit al 2 uur in vergadering. Schiet nou gewoon op, dan kan ik weg. Ugh

1 like

De wereld. Ik geloof niet in een god maar mocht ie toch bestaan dan heeft ie met de mens echt een foutje gemaakt. Sorry not sorry. Ja er zijn vast genoeg leuke individuelen. Maar ook veel slechte. En als geheel hebben we t toch niet zo goed gedaan. En mensen zijn gewoon vermoeiend.

9 likes

Hoelang woon je er nu? En heb je een minimale periode qua huurcontract? Soms mag je het eerste jaar niet opzeggen, dan is het nog soort van coulant van je verhuurder dat hij dat verbreekt en iemand anders er eerder in laat.

We hebben sinds gistermiddag geen verwarming meer en het begint nu te sneeuwen. De monteur die vanochtend kwam is 2 uur bezig geweest maar krijgt het ook niet geregeld, kon zijn werkgever niet bereiken dus nu heeft ie maar een mail gestuurd :roll_eyes: het duurt zo ongeveer drie dagen voor ze op een mail reageren. Echt al zoveel geouwehoer met dit kutsysteem.
Ze hebben ook nooit onze gegevens op orde. Zo frustrerend allemaal.

Dat er soms bij Ziggo en een aantal programma’s van Videoland/Kijk geen Nederlandse ondertiteling is bij Nederlands gesproken programma’s. En sommige Engelstalige films op Netflix dan weer alleen Nederlandse ondertiteling hebben.

1 like

Dat iedereen en z’n moeder ineens die Wim Hof training doet. Whyyy?

9 likes

Ik voel me echt oud. Ik erger mij aan dat heen en weer geren van de buur ‘kinderen’ .
Ze zijn trouwens al 18 oid (ze mogen auto rijden) maar als je ze hoort denk je dat ze 10 zijn.
Wees even stil en stamp niet zo, ik moet werken.

Wel goed dat ze soort van buitenspelen, maar doe dat even verderop bij het speelveld en niet hier.

Haha een vriend ging me ook proberen over te halen elke keer koud te douchen.

Ik sterf nog liever

2 likes

Wat een goede tip!

Onder de 25% dus, 82% naar doel. Jeetje

Edit o maar zou de tv campagne onder doel kunnen vallen? “Bewustwording”

3 likes

Nee een tv-spotje valt onder werving! Voorlichting en bewustwording zou bijvoorbeeld zijn een dierenarts voorlichten en bewustmaken over het herkennen van dierenmishandeling, of het lokale asiel training geven in hoe ze het beste mishandelde dieren kunnen opvangen, dat soort dingen.

2 likes

Thanks voor de info! Leerzaam dit. Bizar dat ze zo’n lange spot kunnen uitzenden, maar good for them

1 like

Dat bepalen de programma’s zelf, niet de provider :grimacing:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #8 (Deel 2).