Waar erger jij je aan?

Mensen die voordringen in de rij en als je er twee keer iets van zegt gewoon doen alsof ze je niet horen :triumph: .

1 like

Bij mij wel gewoon? Eerst krijg je een mail dat je pakket het magazijn heeft verlaten en 1 of 2 dagen later een mail dat het echt naar je onderweg is inclusief t&t waar je op kunt klikken. Bij die laatste mail zit ook je kassabon enzo

1 like

Oh en ik erger me er echt aan dat mijn moeder niet snapt dat ik oud genoeg ben om eigen keuzes te maken en te doen en laten wat ik wil. Ik ben 28 ja, geen 3. Meerdere mensen die het haar hebben proberen uit te leggen incl mijn vader maar het gaat er echt niet in. :angry:

2 likes

Misschien heeft @praline nog niet genoeg posts om de Members only-topics te zien?

2 likes

Mensen die interessant doen met Engelse teksten op instastories, maar constant grove fouten maken. Hou het dan lekker bij Nederlands, Henk. Pareltje vandaag: finally, beer aloud
(allowed denk ik?)

12 likes

ahja scherp! hier kun je er meer over lezen @praline

2 likes

Het is zo stil vanwege de vakantie hier op locatie.
Zucht…

Mss een fan van Girls Aloud?

4 likes

Heb uiteindelijk wel een mailtje gehad :sweat_smile:
Baalde dat de datum op de site steeds later werd, maar daar klopte gelukkig niks van!

1 like

Aan mijn concentratievermogen dat ineens gedaald is naar een extreem dieptepunt :slightly_smiling_face:

Dat ik 1/5e minder verdien dan mijn collega met hetzelfde contract en hetzelfde werk. Het verschil wordt op leeftijd en ervaring geschoven.

Ze is 7 jaar ouder maar heeft max 3 jaar meer werkervaring dan ik. Er wordt aangehaald dat zij de job die we nu doen al heeft gedaan, maar ik kom van een niveau HOGER?

Als het een dealbreaker was voor me vond mijn baas het heel jammer maar hij kon niks voor me doen.

Ik heb maar een afspraak gemaakt met HR want lol fuck you allemaal hoor.

21 likes

Het gebrek aan communicatie van mijn ouders via de app, terwijl ik belangrijke dingen voor ze moet regelen waar ze maar halve info over geven waardoor ik het allemaal niet kan regelen. Bellen kan niet omdat ze in het buitenland zitten en ze geen geld kwijt willen zijn aan belkosten.

En de Intratuin die 0 bloemen had (ik denk door de hitte?). Maar ik wil bloemen in m’n nieuwe vaas.

Dat elk besteld jurkje bij de h&m teruggestuurd moet worden omdat de kwaliteit echt om te huilen is. En omdat ik een sukkel ben die elke keer weer niet kiest voor achteraf betalen. Dus mag steeds weer 28364 weken wachten op m’n geld.

Het volgende artikel is op fb gepost en ~surprise~ allemaal commentaar van mannen eronder die het niet geloven hoor!!
heb echt het gevoel dat zij zelf ook het type zijn dat vaak een stap te ver gaat maar vinden dat “zoiets toch moet kunnen”… denk dat bijna elke vrouw hier wel grensoverschrijdend gedrag heeft meegemaakt en in de werkomgeving is dat nog eens extra vervelend dus ben blij dat het zo hard wordt aangepakt ipv met een laffe waarschuwing

Dacht ik idd ook aan, maar eigenlijk wil ik het nu laten. M’n zwager is bij hun in de buurt met een speciaal abo, dus ik heb gezegd dat ze beter met zijn telefoon kan bellen om het te regelen.

1 like

Ik kwam helaas niet meer langs een servicebalie, heb het wel via de ns klantenservice nog geprobeerd maar die zeiden dat er helaas niks meer aan te doen was.

@Juuldie daar had ik nog niet gekeken, wil het liefst wel in Den Haag zelf maar ik heb nu niet meer echt iets te eisen dus dat ga ik wel doen! Dankje voor de tip

1 like

Ow man, geloof me, dit is nog maar het begin. En ik ben blij dat hij de laan is uitgestuurd, ondanks dat dit voor het orkest een nachtmerrie moet omdat ze nu enorm veel vervangers moeten zoeken.

(En artistiek gezien was ik ook niet echt fan van hem) :grimacing:

Het komt zo veel voor in de klassieke muziek wereld dat je er echt droevig van wordt. Als je er een paar jaar geleden wat van zei werd je als vrouw meteen ontslagen. Voor jou immers 10 anderen. Gelukkig is dat tij nu aan het keren.

Waarschijnlijk zijn er na vandaag heel wat dirigenten/instrumentalisten zenuwachtig omdat ze weten dat zij ook in opspraak kunnen komen.

7 likes

het begin i.e. hij heeft meer vrouwen aangerand?

ben benieuwd, met name in zo’n werkomgeving waar veel competitie is hou je logischerwijs eerder je mond kan me voorstellen (het gaat namelijk om je inkomen :stuck_out_tongue: )

Kamer is ook prima! Heb het liefst voor onbepaalde tijd maar ben nu met iets tijdelijks ook al blij. Super lief, dankjewel!

1 like

Zoals is aangegeven heeft hij in het kco ook vrouwen onwenselijk bejegend. Dus dat is bij zijn huidige werkgever. En er gingen wel vaker geruchten die eerder werden afgedaan onder “mediterraanse charme”

Het is inderdaad je inkomen. Ik heb zelf ooit al wel concerten geweigerd omdat ik dan naast een persoon moest zitten die een fascinatie voor borsten heeft. Daar had ik dus even geen zin in.

1 like