Waarin ben jij een snob?

Ja :sob::sob:

2 likes

Ja zeker!

1 like

Haha ja nice! Maar ben wel team Coca Cola :grinning_face_with_smiling_eyes: en team bier :heart_eyes:

1 like

Met water heb je dat ook. Ik hoef echt geen Spa blauw. Dan nog liever kraanwater voor het zelfde bedrag als het niet gratis kan.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Gierige acties #2

Idd. En helemaal vervelend als je naar een bepaald merk vraagt en je krijgt een ander merk :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn vriend gebruikt mozzarella van koemelk voor bovenop de pizza. Want die gaat in de oven en dan schijn je het verschil met buffel niet zo goed te proeven. Toen de vrouw bij de kaaswinkel maar vol bleef houden dat hij buffel mozzarella moest hebben, ook op de pizza, heeft hij gezworen om daar nooit meer heen te gaan. Hij kan er nog steeds boos om worden. Blijkbaar maakt mozzarella mensen echt wat uit

4 likes

Weet niet of ‘t helemaal past. Maar ik betaal graag voor m’n comfort :joy: Hoef geen dure kleding of duur eten of iets, maar als ik stress heb of moe ben, betaal ik gerust 40 euro voor een taxi ook al kost het ov 5 euro.

22 likes

Eww ja, Spa Blauw smaakt naar sleutels en muntgeld.

20 likes

Mozzarella op kamertemperatuur laten komen voor het eten en niet rechtstreeks uit de koeling eten scheelt ook heel veel qua smaak!

2 likes

Yep, dan smaakt ie minder naar niks, probeer maar hahaha. En door de koud wordt ie eigenlijk net een beetje te hard/rubberig ofzo

1 like

Hahaha deze twee SOWIESO. Ik heb altijd de neiging om te zeggen; Pepsi? Oh mag ik dan ook met monopoly geld betalen?

Bahhh.

Verder koffie. Gaaaadver van die koffie uit zo’n bedrijven automaat. Of Senseo. Of INSTANT koffie ( van die zakjes met bijvoorbeeld erop: “ amaretto latte’ Heeerlijke koffie, u hoeft alleen heet water toe te voegen.” Dat is gewoon geen koffie, dat is een taakstraf om op te drinken. Ophouden hoor.

13 likes

Hahah door die zakjes heb ik koffie leren drinken :see_no_evil:. Wij hebben op het werk nu een bonenautomaat van douwe egberts ipv zo’n automaat waar ze van die zakken in doen en de koffie smaakt nu wel echt stukken beter!

1 like

Hahaha met buffelmozzarella neerkijken op ‘normale’ mozzarella, is toch allemaal dezelfde troep

Team burrata :heart:

7 likes

Dus mozzarella is burtatta?

11 likes

Maar een burrata is een mozzarella-bol met room erin. Als je dus een slechte burrata hebt kan een buffelmozzarella zeker lekkerder zijn.

2 likes

Bestaat er slechte burrata?

2 likes

Ik denk dat je nieuwe vriendinnen nodig hebt haha, dat is mij nog nooit overkomen.

9 likes

Same

Maar je lijfspreuk is wel echt :star::star::star::star::star:
@Tedmosby snap echt niet dat dat zo populair is.

1 like

Oh ja inderdaad geen chardonNAY

1 like