Omg deze ga ik stelen
Omg ook op instagram
Hahahahaha yesssss
Dit vraag ik me niet altijd al af, maar afgelopen dagen moet ik er aan denken: hoe gaat het nu met de vriendin van een forummer (sorry naam kwijt) die meerdere keren naar de seh moest met heel erge pijn maar daar steeds weggestuurd werd met dat ze niks konden vinden? Is daar een update over geweest? Ik hoop zo dat het nu goed gaat!
ja en ik heb daar een update over geplaatst Wat je even kwijt wil #57 - #4059 door Enthusiasm of bedoel je daarna nog?
Oh ja, die update had ik gemist inderdaad. Gelukkig weten ze wat het was. Vond het zo heftig dat ze zo heen en weer werd gestuurd!
Huh heeft ze nu haar reactie toch verwijderd?
Ja ik dacht hier ook een toelichting eerst door haarzelf te hebben gelezen haha maar dacht toen, nee vast fout gezien
Ja
VLOKKIG?
Niet zo snel oordelen, heb je het hele stuk gelezen? Het lijkt me lekker. En het is zonder shoarma/gyros.
Geen pannenkoek?
Dit is super lekker! Ik heb ze ook in taiwan gegeten! Ook gewoon te kook in de toko trouwens.
Klinkt zeker lekker. Maar de term vlokkig gebruiken als beschrijving van etenswaren mag wat mij betreft absoluut verboden worden, klinkt zooo smerig
Er staat een heel stuk in over hoe engelstalig woorden (flaky) gehaat worden in de nederlandse culinaire journalistiek en franse/italiaanse woorden niet.