Ik slaap de hele week al super slecht. Gister nacht redelijk geslapen maar wel met een super bizarre droom
Feestje is een groot woord, maar er wordt wel weer gewoon met mensen afgesproken merk ik. Misschien omdat de persoon geen zin had om 10 man in zijn tuin te hebben dat er slechts één bepaald groepje werd uitgenodigd?? Maar dronken Fitgurl voelde zich wel even buitengesloten…
Maar je hebt wel gelijk, merk aan die groep vrienden dat ze heel gezellig zijn, maar als ik mezelf niet uitnodig (ook niet 1 op 1) dan zie ik ze dus ook gemakkelijk heel Corona niet.
@Soy.peor Hahaha nee was inderdaad ook niet op de hoogte van dit verhaal, maar nu snap ik hem! Heb helaas wel de hele kaassouflé opgegeten dus geen hypotheek voor mij
Ik moet harder praten dan normaal tegen mijn pa, anders verstaat ie me niet. Ik kreeg last van mijn keel toen hij er was dus ik was al weer bang dat ik hem zou besmetten met corona. Maar nu is de keelpijn weer weg dus was echt van het schreeuwen denk ik :’)
Doet me denken aan alle keren vroeger dat ik me helemaal schor had geschreeuwd tijdens ruzies thuis.
Een vriendin van me komt na jaren weer in dezelfde stad wonen als ik en ik ben zo blij voor haar en ik vind het zo gezellig. Het was echt moeilijk om een huis te vinden.
@Luzarl waar ben jij aan het zoeken?
Ik ben even echt geschokt en boos, maar ik weet niet waar ik het kwijt moet dus dan maar hier. Wij verkochten gisteren via Marktplaats onze oude magnetron en oven, hij werkte nog best goed maar had een paar mankementen waar de koper van wist. Hij stond voor 15€ te koop, maar ik heb hem voor €10 gegeven omdat hij in de weg stond. Gisterenavond kwam het meisje hem halen en ze was zoooo schattig, echt zo’n bakmeisje, met haar knappe vriend. We hadden het er nog over hoe lief ze was.
Gaat mijn vriend vanochtend wandelen, staat die fucking oven OP STRAAT IN DE REGEN Gewoon IN onze straat!! Echt zo mega respectloos? Ik heb haar een bericht gestuurd, dat ze een verwend nest is dat iets koopt en het daarna zomaar op straat flikkert. Nog wel IN onze straat. En dat ze iemand die niet het geld heeft om iets te kopen en het daarna rücksichtlos weg te flikkeren de kans heeft ontnomen om hem te kopen. Ik eindigde met: You should be embarrassed. Hoop echt dat het iets doet bij haar, want WTF??
Het gaat mij niet om het geld, ik trek het me aan dat iemand zo asociaal is dat je een oven gewoon op straat afdankt alsof het vuilnis is. Het is zo egoïstisch, dat je iemand anders de kans ontneemt om een goedkope oven te krijgen en het dan gewoon op straat gooit. Dat vind ik echt absurd. Maar goed, ik vind het ook raar dat jij dit blijkbaar normaal vindt, dus misschien ligt het aan mij
Nou, volgende keer maar een enquete via Google docs doorsturen vóór de verkoop om er zeker van te zijn dat diegene het verdient en goed kan gebruiken
Hoe vaak denk je deze oven te gaan gebruiken?
- een keer per week
- iedere dag
- niet, ik zet ‘m meteen op straat
Sorry, ik ga echt stuk om dit verhaal.
Misschien hebben ze gebeld en wordt het vandaag opgehaald door het grofvuil? Vind je bericht nogal heftig zonder de precieze context te weten. Je had ze het ook normaal kunnen vragen.
Maar misschien heeft ze hem wel laten vallen toen ze net buiten de deur stond en dacht ze toen laat maar
Je weet toch niet helemaal zeker wat er is gebeurd?
Ook @k4as Maar ze woont ergens anders in de stad, en heeft het ongeveer 25 meter gedragen en toen op de hoek van de straat gezet. Ik had aangegeven dat het ding erg zwaar was en dat ze het best met de auto kon komen, maar ze was met het openbaar vervoer dus ik denk dat dat de reden is. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze het grofvuil belt. Mensen als zij, zijn de reden dat deze wereld naar de klote gaat. Haha, ik kan me voorstellen dat mensen dit kort door de bocht vinden. Maar ik vind het echt ongelofelijk asociaal. Als je dit normaal vindt, maakt de precieze context mij eerlijk gezegd niet uit, de actie ‘oven op hoek van straat gegooid’ vind ik zo asociaal dat dat, naar mijn mening, het bericht rechtvaardigt.
@c3po Haha, het is ook verspilde energie maar ik kon het niet laten. Ik vond wel dat ze mocht weten, dat dit niet iets dat normaal is.
@kitsune Ook als ze dacht ‘laat maar’ vind ik het asociaal. Ik vind het niet normaal om je vuilnis zomaar op straat te zetten.
Ja ik ben het ermee eens dat het asociaal is… Maar nogmaals, je weet toch niet helemaal zeker wat de reden is dat ze hem op straat gezet heeft (en of het 100% die van jou is?). En je weet ook niet of ze grofvuil gebeld heeft of niet (je neemt aan van niet). Om dan zo’n berichtje te sturen vind ik dan nogal heftig, want misschien had ze een gegronde reden ervoor waar je nu nog helemaal niet aan hebt gedacht?
Tilburg, Eindhoven en Den Bosch.
Ja dat snap ik wel van je, de mail was ook echt niet netjes hoor, maar nogmaals de precieze reden interesseert me niet zoveel, omdat ik het eindresultaat toch erger vind. Het is wel die van mij, want het is een vrij specifiek oud apparaat dat je niet meer vaak ziet en het staat 20m naast onze voordeur haha.
Maar, ze heeft net een (boos) bericht teruggestuurd en het uitgelegd. Ze vindt mijn reactie ook asociaal (prima, snap ik). Ze vond de oven te groot voor haar aanrecht en heeft het daarom daar laten staan, omdat het toch niet ging passen. Ze dacht dat iemand anders het dan kon pakken die het nodig had. Maar goed, het regende dus hij is nu stuk. We gaan hem dus zo maar weer halen en dan zelf laten ophalen/vernietigen.
Haha ik snap je woede echt heel goed. Zeg dat dan meteen voordat je die oven meeneemt of keer desnoods halverwege om en bel aan als je ‘m toch niet wilt. Echt wel een beetje dom zeg
Ze heeft nu een bericht geschreven dat ‘the world nicer people needs’ en dat ze hoopt dat ik er één van kan worden ik ben gewoon chagrijnig omdat ik nu die oven moet gaan halen en naar de milieustraat moet rijden haha.
Oh ik vind mezelf echt stom haha. Ik was echt al weken aan vakantie toe. Heerlijk even niks moeten, de hele dag op de bank chillen. En nu is dan vandaag mijn eerste vakantiedag en wat denk je? Ik weet nu al dat ik me ga vervelen haha.
Preciessss hetzelfde hier. Had van de week zoiets: ik ga wel weer werken want dit is niks en nu denk ik: potverdorie ik wil helemaal niet werken al week. Wil forever luieren
Waarschijnlijk voel ik me aan het eind ook zo haha.
Ik laat al ongeveer 3 weken mijn oude bosui groeien en ik dacht steeds dat hij dood (en uitgedroogd) was. Maar nu beginnen er ineens groene stengels te komen. Gelukkig heb ik hem nog niet weggegooid