Wraps met kip, champignons, wortel, taugé, komkommer en pinda’s in zelfgemaakte teriyakisaus
Ga vanavond de pasta maken die je laatst deelde! Daarvoor heb ik alles in huis, voor de andere recepten helaas niet en heb geen zin in boodschappen doen. Dus komt voor volgende week op het menu.
One pot bbq pasta
Spinazie gnocchi uit de oven met courgette, pesto-roomsaus en mozzerella
@KipTokTok Ik weet niet of je je dit nog herinnert, ging om die instant pot chili
Ik wil weer eens een poging wagen, want qua smaak vond ik hem heel erg lekker! Wil je aan je vriend vragen wat voor kruiden hij gebruikt en wat de verhoudingen zijn voor die kruidenmix van hem?
Perle in vegan roomsaus met kastanjechampignons, spinazie en cashewnoten.
Gekruide aardappeltjes uit de oven met een groenteburger en salade.
HelloFresh: linguine met broccoli, walnoot en geitenkaas. Ik vervang alleen de linguine door volkoren spaghetti en de kookroom door haverroom.
Orzo met spinazie, feta en tomaat.
Bobotie
Ik vroeg het en toen verwachtte ik een briljant geheim recept van oma ofzo, maar het is deze haha:
Top dankjewel, hopelijk ga ik nu niet dood
Haha nee dit is echt beter dat pure chilipoeder! Toevallig gisteren ook weer deze chili gemaakt in de instant pot
Truffelrisotto met extra veel knoflook
Mais en kidneybonen quesadillas met tomatensalsa (gewoon met mais uit een blikje en ik gebruikte geitenkaas ipv feta)
Ik gebruik dat apparaat echt nog veel te weinig, vind het nog steeds spannend als ik dat ding gebruik
Broodje Vivera kroketburger met sla en agave-mosterdsausje, met aardappeltjes uit de oven
Maar 1/15e van deze mix is chili, waarom heet dit chili powder eigenlijk? Ik doe altijd echt peper als ergens chili powder staat