Wat eet je vanavond #3

Simpele nasi goreng met satéboontjes :blush:

2 likes

Kip tajine (zonder tajine maken volgens het recept dus vage naam) met wortel en abrikoos

1 like

Alvast voor morgen :drooling_face:

Pastasalade met gerookte kip, tomaatjes, avocado en komkommer

Oh en vrijdag:
Saffraanrisotto met gamba’s en groene asperges

Tuna Mornay en als toetje een taart van Jarreau nog voor de verjaardag van mijn vriend.

Ohh klinkt zo goed. Ga ik proberen!! Dankjewel :heart_eyes:

1 like

Vega tajine (ook zonder tajine, dus eigen gewoon een stoof) met gestoomde couscous

2 likes

Leuk! Laat je het weten als je m geprobeerd hebt? :blush:

@zaatar wat voor recept gebruik je voor de druivenbladeren? Ik heb me er nog nooit aan gewaagd, koop ze altijd kant en klaar, maar het lijkt me vet leuk om zelf te doen

1 like

Broccoli uit de oven, rosti en een Toscaanse carré - lekker agv’tje.

Pannenkoeken

1 like

Wauw, dankjewel! Als ik binnenkort een keer een vrije dag heb ga ik me er aan wagen! :blush:

1 like

Hartige taart gevuld met tomatensaus met beetje room, courgette, aubergine, paprika, tomaat en haloumi

1 like

Vanavond uffenpasta :joy: (sorry)

Dus penne, spinazie a la creme, tomaten, bio spekblokjes, ui, kaas en pijnboompitten

2 likes

Diepvriespizza want wachten op corona uitslag en nu hoefde m’n vriend ook geen boodschappen te doen, vond ie niet erg

2 likes

Ik ga ultraculinair doen met fire noodles, een restje zalm, paksoi en een eitje

3 likes

We knallen der ff een pizza in vandaag.

2 likes

Hahaha herkenbaar, al deed ik altijd champignons ipv tomaten erin haha. Lekker cheap ook (behalve de pijnboompitjes)

1 like

Vriend is enchiladas aan het maken!

1 like

Lasagne! Met o.a. vega gehakt, volkoren bladen en een bovenlaag van cottage cheese en mozzarella. Het is een probeersel dus ben benieuwd.

Oeh dat klinkt lekker! Heb je hier een recept van?