Wat eet je vanavond #5

Spaghettipompoen met vega bolognesesaus, spinazie en feta

2 likes

Gepofte aardappel met bieslook/knoflook/yoghurt saus, een biefstukje en gegrilde romaine.

4 likes

Orzo met citroen, parmezaan, sojaroom, spinazie, cherrytomaatjes en gepaneerde gehaktballetjes

4 likes

Heb cacio e pepe gnocchi gemaakt van aardappel en aardpeer als testje voor kerst, maar hij gaat niet door naar de volgende ronde

3 likes

Ah waarom niet? Wel leuk dat je al dingen test.

Ik eet pasta met zeevruchten.

1 like

Het recept klopte niet goed, aardpeer was nog vrij hard waardoor de textuur van de gnocchi niet goed klopte. En er moest veel meer bloem doorheen dus heb heel lang gestresst plakkerig deeg staan kneden :joy: uiteindelijk dus best veel werk voor mediocre smaakresultaat. Blij dat ik t heb getest inderdaad! Even verder zoeken naar iets nieuws.

1 like

@Violoncello zoek u iets anders om te doen dan boze emojis uit te delen op de niet-vegetarische posts :joy:

20 likes

Ik wil hierdoor bijna posten wat ik gisteren heb gegeten maar dat zou flauw zijn haha

1 like

@Daelyss zoek u iets anders om te doen dan schaamteloos de bio-industrie te supporten

2 likes

Zonder schaamte inderdaad. Ik post hier niet om jou persoonlijk te provoceren. Gewoon even ademhalen en door scrollen en klapemoji’s uitdelen aan de vegetarische posts hier. Zinloze keyboard warrior

22 likes

ja maar meid 1 keer zo’n boze emoji streak is nog te begrijpen als het je een keer hoog zit ofzo maar het heeft toch 0 zin om dit te blijven doen. zoveel energie die je in iets constructiefs activistisch kunt steken.

13 likes

Pasta carbonara :it:
Met guanciale voor de boze emoji.

16 likes

Biefstuk met zoete aardappelfriet en bimi :relieved:

6 likes

sorry beetje laat maar waar koop je de krapao? ik kan bij aziatische supermarkten alleen zoete thaise basilicum vinden ipv holy basil

1 like

Ik vind dit zo lekker dat ik het een paar keer per week eet als ik alleen eet.

Cannellonibonen met kaas uit de oven. En dan met brood. Ik doe gewoon meteen het recept erbij:

Ik doe het gewoon met de kaas die ik in huis heb, meestal is dat Parmezaanse. Ik voeg ook gerookt paprikapoeder toe en wat meer chilivlokken.

31 likes

Ohh dit lijkt me lekker! Bedankt voor het delen, ik ga dit een keer maken :smile:

1 like

Kleine moeite hoor!

2 likes

Gebakken rijst met edamame bonen en yakitori kip (kom maar door met die smiley), allemaal uit de ninja speedi

3 likes

Ik heb ook gekookt!! Griekse tomaten rijst, griekse salade (feta komt nog) en zelfgemaakte tzaziki. Met mini pita broodjes

35 likes

Ik heb romige spinazie citroen orzo met kaas en pijnboompitjes

5 likes