Pasta bolognese
Frieten van de frituur. Mijn bestelling:
Mini pak friet met joppie en stoofvleessaus erop
Kippets en huisbereide tartaar
Een soort koelkast clean out pasta, met zelfbedachte sausje van voornamelijk boerenkool.
Is dit anders dan kipnuggets of niet? Als ik Google lijken het kipnuggets namelijk.
Ja maar hier heten ze bij de frituur kippets, was een merk van frituursnacks. Bij de McDonaldâs bestel ik gewoon nuggets.
Gojuchang Wodka pasta ![]()
![]()
Knoflook broccoli en zoete aardappel uit de oven en tofu uit de oven.
Lasagne
x 100
Friet met een kaassoufflé en kipnuggets. Aanrader trouwens om je kipnuggets met sirachamayo te eten
Een Palestijns linzengerecht waar ik heel benieuwd naar ben (wil dit kookboek ook wel hebben trouwens)
Ik heb dit de laatste tijd al zo vaak gemaakt omdat het zo snel en lekker is. Kan het boek ook echt aanraden.
Ik vond het ook heel lekker! Ook een heel goeie lunch lijkt me. Ik had er sumak uien bij gemaakt en stukken Libanees platbrood in de oven geroosterd, was helemaal tevreden.
Ik ga vanmiddag eens langs de boekhandel om te kijken of ze het kookboek hebben!
We gaan pizza maken met de peuter. In de hoop dat ie dan wat gaan eten ![]()
ik heb dit boek laatst cadeau gedaan en alles zag er echt fantastisch uit, ook lekker veel sides. ik ga m misschien zelf voor kerst vragen.
Mijn vriend heeft m vandaag voor me gekocht
ziet er super lekker uit allemaal, ik ga hier veel uit proberen!
wat lief! ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden
Balletjes in tomatensaus met mislukte kaiserbroodjes
Boerenkool/bloemkool stamppot met vega braadworstjes van de appie, spekjes en jus
@BiloxiParish heb je de kaiserbroodjes zelf gemaakt of verbrand in de oven?
Dag 1 van Boustany, de uien liggen te roosteren voor de mejadra, ben super benieuwd!