Wat je even kwijt wil #16

Maar er zijn toch ook glazen ovenschalen die geschikt zijn voor de vriezer, dus dan zullen er toch ook wel glazen flessen zijn waarvoor dat geldt?
Maar ik heb 0,0 onthouden van scheikunde dus misschien is er wel een heel logische reden waarom dat bij glazen en flessen verschillend is haha :upside_down_face:

2 likes

Gaat om uitzetten van vloeistoffen in een afgesloten “container”! In een ovenschaal hen je meestal geen deksel én geen vloeibare stoffen.

2 likes

Haha ja ik ook! Ik denk dat ik zo maar in bed ga liggen.

Dat is er wel maar is members only. Weet niet of je al aan die ‘eisen’ voldoet / een aanvraag hebt ingediend?

Ik bestelde net een gin tonic. En dit wat in het glas zit, is alleen nog de gin. Zo veel??

25 likes

Volgens mij staat het hier uitgelegd: Updates en mededelingen

1 like

Lekker :heart_eyes:

1 like

Ik wil morgen een stukje fietsen maar ik ben mijn fietssleutel al bijna 6 maanden kwijt bedacht ik mij erna. :roll_eyes:

1 like

Morgen vroeg op dus vanavond niks doen, anders weer ik wel weer hoe dat gaat. Verveel me alleen nu al de tandjes dus heb maar een fles wijn open getrokken haha

Dus ik had gister bij de aldi een milkshake gekocht drink ik hem net is het gewoon drinkbare vla… gad ver damme

1 like

“Verveel me de tandjes”

Mooi! Ken ik niet, zelf bedacht?

Cultureel hoogstandje he!
Bij ons een veel voorkomende uitdrukking, trouwens.

1 like

Ja nu word alles me duidelijk :joy:

2 likes

Dordrecht vond ik leuker dan verwacht!

2 likes

Ben alleen thuis en ga heel lekker op een jaren 80 playlist op spotify. Weet 99% zeker dat de buren ervan kunnen meegenieten maar I don’t care

8 likes

Ah ja dat is echt altijd als je ergens nieuw begint. Heel vaag! Gaat na een tijdje gelukkig weer over.

2 likes

Ik ken dit als ‘verveel me de jan tandjes’, regio zuid holland

1 like

Ik had eens een afspraak staan in een nagelsalon. Alleen ik was onverwachts ziek geworden en in het ziekenhuis opgenomen. Totaal niet meer aan die afspraak gedacht. Werd ik een dag later gebeld waarom ik niet was komen opdagen. Dus ik bied mijn excuses aan en leg uit dat ik in het ziekenhuis lig etc. Ze bleef maar doorgaan dat ik had moeten bellen. Ik zeg joh snap ik, maar had wel wat anders aan mijn hoofd. Uiteindelijk zei ze dat ik, zodra ik beter was, de helft moest komen betalen. Ben nooit langs gegaan natuurlijk. Was wel in het buitenland dit

Anderzijds snap ik wel dat ze bellen. Doordat een persoon niet gekomen is zijn ze geld mis gelopen, want hadden ze het tevoren geweten konden ze nog een andere afspraak inplannen. Kan diegene wel zeggen dat ie weet dat ie zich aan afspraken moet houden, maar kennelijk is het toch nog niet helemaal doorgedrongen

2 likes

Heftig zeg @Chesirecat en @Oprah
Sterkte! Ik hoop met jullie mee :heart:

1 like

Pfoeh deze oma hier heeft ook 2 rosé op hoor. Hoofd als een tomaat en meteen doodmoe :joy:

2 likes